mhane Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Men den E46'n var "steike" fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ah, there it is slikt varmer alltid et "skal-snart-kjøpe" hjert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Pen bil ja, men hvordan motor er det? Med tanke på å gå fra E30 til E46 med tanke på økonomien aner jeg en viss 316/318-faktor, men håper det hvertfall er en 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hihi, noe må nok nedprioriteres ja.. Jeg liker å si til meg selv, Markus, nå har du hatt din del med grombiler, så denne gangen skal du få lov til å kjøpe en bil med "normal" motor og henholdsvis forbruk...denne gangen er det viktigere for meg nå å ha en bil som er "ny" og ikke en med masse motor.. Ble visst 2001 mod 318i denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 bilens salgsannonse ifra autodb. linken til autodb-annonsen slettet etter ønske fra tråd-starter. edit: 10.okt kl. 18:35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ble visst 2001 mod 318i denne gangen.. troddet dette var en 2000 mod, men kanskje jeg så feil i salgs-annonsen, men en fin bil tøff farge som er utenom det vanlige:) kanskje gått litt langt me 205k på telleren. men bilen ser jo ut som ny superbil detter ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå