jonasdavidsen Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 nå har jeg en krise slik jeg ser det,, jeg skulle få ut radio'n men så misforsto jeg hvordan mann skulle gjøre det, så istede for å dytte inn en skrutrekker, skrudde jeg av muttern slik at dne falt bak "stålplata" inni der,,, å nå jeg ikke peiling på hvordan jeg får ut spillern:( noen tips/råd så hadde dte vært flott:D
Haug530D Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 nå har jeg en krise slik jeg ser det,, jeg skulle få ut radio'n men så misforsto jeg hvordan mann skulle gjøre det, så istede for å dytte inn en skrutrekker, skrudde jeg av muttern slik at dne falt bak "stålplata" inni der,,, å nå jeg ikke peiling på hvordan jeg får ut spillern:( noen tips/råd så hadde dte vært flott:D Det skal være ett lite hull på siden av den knotten som du skal trykke ett tynt skrujern inni, men jeg tror ikke dette er tilfelle hvis du har todelt system, da tror jeg bare at man skal dra det rett ut, den mutteren ligger nok muligens under midtkonsollen din nå.
bjalle Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Da må du gå litt brutalt tilverks,ta en vanlig smørkniv uten skarpe kanter og press den inn nede til venstre på radioen(mellom konsolll og radio)radioen er kun festet på venstre side med en liten fjærbelastet tapp,prøv å vipp radio ut fra venstre med ett skrujern samtidig som du prøver å lirke kniven litt oppover,vær tolmodig og forsiktig så går det nok bra.Men den skruen holder bare på plass volumregulering ,skjønner ikke hvorfor det ikke er ett lite hull på din radio(litt større enn et knappenålshode og sitter like ved kanten på skruen du mistet).
jonasdavidsen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 takk bjalle:) funka nå:dD:D:D holdt på å ødelegge hele drittem til tider.. ekke så tålmodig av meg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå