325ixturbo Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hvis bilen er godkjent senket f.eks kan ikke en test pilot fra eu kontrollen gjøre noe med subbing eller at fronten tar nedi en hump eller en sving hvis bilen er godkjent og i teknisk stand. d er forsjell på en ny bil og en 15 år gammel bil den er ikke ny lenger. men den kan være i teknisk bra stand fordi. men jeg skjønner litt hva du mener. men er ikke helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg tar ca 50% av "eu" kontrollene på verkstedet der jeg jobber (Automester). Prøvekjører ALLTID bilene for og få de driftsvarm til avgass test, sjekke at den ikke trekker til sidene, prøve bremsene litt, sjekke speedometer og lytte litt etter lyder.. Kan egentlig ikke se problemet med dette, har jo inn sete trekk, golv matte trekk viss det er stoffmatter og er jo ren på henda. Bruker dog ikke bilen for og leke meg eller stikke på gatekjøkken.... Kunden for alltids lov til og sitte på Kan være nyttig viss han har hørt noen lyder osv.... god kontakt med kunden er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 eg setter ikke bilen min ifra meg, skal alltid være tilstede under kontrollen, bortsett fra om det er noen kjente som tar den, for da stoler eg på han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 hvis bilen er godkjent senket f.eks kan ikke en test pilot fra eu kontrollen gjøre noe med subbing eller at fronten tar nedi en hump eller en sving hvis bilen er godkjent og i teknisk stand. d er forsjell på en ny bil og en 15 år gammel bil den er ikke ny lenger. men den kan være i teknisk bra stand fordi. men jeg skjønner litt hva du mener. men er ikke helt enig. Modd. av fjærer/innpress (les spacer) og lignende kan forandres for det om den er "godkjent" senket og innskrevet felg/dekk. Som sagt så er det mye man ikke finner ut av med bilen kun på bukk. Skjønner at du er uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 hei. var på eu kontroll for en uke side kom hjem med en laaaang liste på feil. masse 2 er feil,fikk ikke målt co pga motorfjusk osv slitte dempere , indre bærearmsforinger begge sider, tannstang. slitte skiver, slitt drivknute. alt mulig fant ut at d var deler for ca 8t på audien,,, grunnen til at jeg brukte snapdrive er for at dama hadde fri så var d bare å gå 200 meter så var hun hjemme.. dreit i hele greia jeg bestilte ny time hos naf. uka etter altså i dag bilen gikk igjenom kontrollen uten anmerkninger, han bytta nr skilltys pære mens di tok kontrollen da he he he dette er på tiller i trondheim Hva mener du selv tilstanden til Audaen var? Merker jo om motoren fusker osv du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 aldri hatt problemer med bilen og den har aldri fjuska på 4000 omdr som snapdrive skreiv. på naf ble den målt på 3000omdr. bilen er jo en 95 mod så det er ikke den beste bilen i gata . men den er forsvarlig å kjøre ja. guttungen sitter jo på til barnehagen osv. men d er ikke slitekant på skiver , ulyder i noenting untatt litt ulyd i venstre drivknute, jævlig liten lyd på maks rattutslag. den har jeg kjøpt og den skal byttes. så at den er eu godkjent for 2 nye år er jeg enig i. det er jo sikkerhet d går på.. skal forresten handle nyere bil etter/hvis d blir så vi bygger hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 er det en skrivefeil eller med mening at folk skriver Auda? (audi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg tar ca 50% av "eu" kontrollene på verkstedet der jeg jobber (Automester). Prøvekjører ALLTID bilene for og få de driftsvarm til avgass test, sjekke at den ikke trekker til sidene, prøve bremsene litt, sjekke speedometer og lytte litt etter lyder.. Kan egentlig ikke se problemet med dette, har jo inn sete trekk, golv matte trekk viss det er stoffmatter og er jo ren på henda. Bruker dog ikke bilen for og leke meg eller stikke på gatekjøkken.... Kunden for alltids lov til og sitte på Kan være nyttig viss han har hørt noen lyder osv.... god kontakt med kunden er fint håper deres verksted er bedre enn automester i mo i rana for det er iallefall en gjeng med juksmakere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå