gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ettersom det er så mye diskusjoner for tida kan jeg jo godt legge ut en av de andre bygga som har forlatt automote den siste tida.. Desverre begrensa med bilder, skal prøve å få noen bakfra. Er forsåvidt enig i att fronten her er på grensen av hva det går ann å kjøre med. Og det er ikke til å tro, men dette er faktisk en 320.. helt villt! Noen specs (de jeg vet om) - Høydejusterbart senkesett - Badlook panser - bakskjermer bygd opp av framskjermer - m3 bakfanger/ombygget orginalfanger 2xdobbel eksos - m3 nyrer i framskjerm - Plast fra Rieger/m/m3 - Todelt lakkering (som kommer til å bli hetig diskutert/hata her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har som regel ikke noe stygt å si om automote bygg. men den fronten der var drøy! Har du kjørt deg en runde med den? Og, hvorfor velges alltid schmidt hjula? flotte felger altså, men begynner å gå vel mange AM E46 med de felgene nå! Er det bestemt av kunde, eller dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Rå bil faktisk! Specs. på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kom med nåke nytt då.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Har som regel ikke noe stygt å si om automote bygg. men den fronten der var drøy! Har du kjørt deg en runde med den? Og, hvorfor velges alltid schmidt hjula? flotte felger altså, men begynner å gå vel mange AM E46 med de felgene nå! Er det bestemt av kunde, eller dere? Har ikke personlig kjørt med den, men vet sivert kjørte en tur med den til trondheim, men jeg er enig i att dette blir drøyt å kjøre med.. her må en passe på rubbel og bit på veien. mulig de "spacerene" som er mellom fangern og leppe er tatt bort eller kortet inn. Hjula er valgt av kunde vet jeg.. Tro det eller ei men det er første E46 med 19" schmidthjul.. Og tror kun det er den gull/sølvbilen (e46) som er blitt solgt med det før.. men det var 18" og han har solgt hjula på sin nå.. Men det kan jo ikke nektes att schmidt er heftig brukt i byggene.. Men det er mest kunder som velger de for tiden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Morsom detalj at bakskjermene er bygd opp av forskjermer, blir liksom en helt annen bredding en bare valsing av hjulbuer Er det stuket her merkevaren deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er jo 5dørs.. At det går ann! for noe rusk haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jesus...for en bil...GI MEG FOR HELVETTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Morsom detalj at bakskjermene er bygd opp av forskjermer, blir liksom en helt annen bredding en bare valsing av hjulbuer Er det stuket her merkevaren deres? Er nok en ganske typisk automotebil ja, vil jeg påstå.. Breddinga bak er ganske spesiell med tanke på att bakfangern ikke passa lenger og att det måtte bygges om en orginal m3-bakfanger for att det skulle se bra ut.. Skal prøve å skaffe ett bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Mye tar Automote for et slikt lignendebygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Mye tar Automote for et slikt lignendebygg? Er nok ikke det billigste som har rulla ut av automote.. Var ikke skadabil, men bare ett oppdrag fra en som allerede hadde denne. Tror hjula ente på 40-50 lapper.. ombygginga av bakskjermer, m3-bakfangern med ombygging og badlook ble nok ganske dyrt.. pluss hellakkering i to farger.. plastikk og høydejusterbart.. Jeg vet ikke hva han har betalt, men hvis jeg skal gjette, kanskje 100-130 lapper.. Hadde nok blitt bedre pris om bilen var skada i utgangspunktet.. Spec på hjul: 9,5 og 11x19 med 225/35 og 255/30 Toyo. Med innpress 10 fram og 16 bak tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva veier hjul i den dimmensjonen? tar jeg feil hvis jeg sier at en bakfelg med dekk med luft veier i overkant av 30 KG? hadde 7,5x18 med dekk, og di husker jeg veide ca 15 kg om jeg ikke er helt på jordet.... mulig jeg driter meg ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva veier hjul i den dimmensjonen? tar jeg feil hvis jeg sier at en bakfelg med dekk med luft veier i overkant av 30 KG?hadde 7,5x18 med dekk, og di husker jeg veide ca 15 kg om jeg ikke er helt på jordet.... mulig jeg driter meg ut her Snakka med sivert og han gjetta ca 20-30 kg med dekk. Men det er ikke veid.. Er ikke de letteste hjula nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hadde nok vært en del finere med org facelift fanger denne her ja Neida...Pen bil dette vel Skiller seg iallefall ut.. Kult stuk m bredding/senk/felger. Ville nok ikke valgt denne lakk-komboen selv. Uten leppen foran burde den vel gå greit å kjøre med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 ojoj... er igrun imponert over at den er kommet seg opp på betongen ved selvvasken uten å bryte av den usansynlig lave leppa der.... Må da være helt ubrukelig som hverdagsbil...? Ikke meningen å være negativ her altså, men... Er det ikke på tide at dere kommer med noe nytt. Hvor mange slike har dere bygget nå. Med psyko valsing/bredding, badlook, delt lakk og disse schmidt hjula...? Ikke det at det ikke ser bra ut. Smaken er som baken selvfølgelig.. Kunne kanskje ønske at neste gang jeg ser en tråd som omhandler en Automote bil så er det noe nytt, å ikke nok en Autosmort e46 sedan. Synes forøvrig at den e36 coupeen som var postet her om dagen som dere hadde hatt en finger med i spillet på (mørkerød?) så meget bra ut...! Noe med å stoppe i tide tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå