Gå til innhold

Ny Automotebil

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

Blir nok litt kjedeligere hvis man sammenligner den med cabben ja..

Må huske dette er en helt vanlig kundebil som er til en viss grad i bruk ihverdagen.

syns m3 nyrene er fine jeg.. Hadde vært værre om det hadde stått m3-merke på bagasjen..

Tror den er orginal innvendig ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns den ligner utrolig mye på automote cabben. Men så er den liksom ikke like stilig som den heller.. er noe som mangler!

320 eller 316 har ikke noe med saken å gjøre så lenge det er kun plastikk som er prioritert. Er bilen helt orginal innvendig?

Edit: Hvorfor MÅ det være m3 når det står m3 på den? da burde det være påbudt at det står 325 hvis det er 325?

det blir ikke det samme. er det 325 MÅ det ikke stå 325. men om det hadde vært 318 og stått 325. skjønner? det blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Bilen er jo pen, men som nevnt før er den alt for lav foran.. Og den er jo mer eller mindre kliss likt mye annet fra Automote.. På tide å finne på noe nytt.. Kunne i det minste brukt andre farger for å variere litt :) Så hadde den ikke blitt så lik. Kanskje grå og blått hadde blitt fint, eller den "violet" org. BMW-fargen? Kanskje jeg skal leke meg litt i Photoshop og endre litt farger :)

Hvis jeg har 325 og putter 318 går det bra?

Og greia med emblemer er vel at mange, meg inkludert, synes det er litt latterlig å sette 325-merke på f.eks en 318i. Det er ikke det samme som at en 325i MÅ ha 325-merke. Men det er ikke akkurat så tøft å sette på et merke som viser at man har noe som er mye større/råere enn det man egentlig har.. Sånn jeg ser på det hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som går ann i valg av farge osv, men kunden er med og bestemmer, pluss att denne bilen var sølv fra før og da slipper de å begynne å endre fargen innvendig. og selv om mange av bilene har samme stuket syns jeg lsngt fra att de er "kliss like". Da syns jeg dere skal se på bildene sammen. Er jo ombygde bakskjermer, m-fanger bak og hjul som ikke er brukt før på denne dimensjonen (senteret har annet design enn hva f.eks 18"). Er det en ting folk på dette forumet gjør så er det å legge merke til detaljer og da syns jeg det er rart att dere bilene er så like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål, men er bilen godkjent av bt? morro å bli stoppa i teknisk med den der..........

Eneste som ikke er godkjent som dt kan bli problemer med er hjula, men det er jo bare å bytte, vise fram og bytte igjen.

Tror ikke det er lovlig å ha tåkelysa montert så lavt heller. Er no lysregler for slikt og. Men er ikke verre enn å koble de ut skulle man få problemer :) Blir flisespikkeri om man skal begynne å klage på sånt. Synes folk her inne virker overraskende kritiske til Automote. Selv om bilene deres ikke faller i smak hos alle så er de jo flinke til å gjøre jobben sin. Om en bil er kjørbar eller ikke er jo sjåførens problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom detalj at bakskjermene er bygd opp av forskjermer, blir liksom en helt annen bredding en bare valsing av hjulbuer :)

Er det stuket her merkevaren deres?

det er jo ganske vaneligt her nede i grenland da en kamerat har bredda bmw'r på den måten i 2år nå og bredda 3-5stk her i grenland... joakim sin 330 eller m3 er bredda på den måten, m3 compakt'n dama til tarjei hadde var bredda på den måten, en annen e46 tarjei hadde var bredda på den måten, den gule compakt'n som bråker så jævli skal bli bredda på den måten.. er fler rundt her som er bredda på samme måte men kommer ikke på de i farta.. '

er en enkelt og pen bredding som ikke koster noe spess (7-8000kr inkludert bredding av bakfanger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lovlig å ha tåkelysa montert så lavt heller. Er no lysregler for slikt og. Men er ikke verre enn å koble de ut skulle man få problemer :) Blir flisespikkeri om man skal begynne å klage på sånt.

Siden du først drar det opp:

KURVE-/TÅKELYS

...

1.3 Lykten skal være plassert slik at høyden fra vegbanen til nederste kant av den lysende flaten er 25 cm eller mer, men øverste kant av den lysende flaten må ikke ligge høyere enn øverste kant av den lysende flaten i nærlyset.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...