Gå til innhold

BBS Lemans 18" x 8.5" og 9.5" (E46)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interessert?

Smidd magnesium, skrudde felger. Toppkrona til BBS. Jeg betalte 30.000 nye med dekk ufortollet. Full butikkpris var da angivelig ca 55.000 kr.

Tre av felgene er fine, to av de har et par riper i lakken. Den ene framfelgen har en skade (varmspon fra bremseskive som har brent seg fast på ringen rundt hovedsaklielig og rustet. Dette er mye jobb å få bort uten å slipe/lakkere felgen).

Det er 4 ubrukelige dekk som står på felgene nå.

18 x 9.5" ET34. 255/40/18

18 x 8.5" ET38 (?). 225/35/18

Har stått på E46 323 Ci med H&R 40/20 uten valsing. NB! Dette gikk uten problem med Toyodekk!

Passer også E30 M3 med spacer.

Gi bud!

Illustrasjon:

normal_06~5.jpg

07.jpg

pic00505.jpg

Bbs05.jpg

Skrevet

Haha :P Er ikke desperat etter å selge, men jeg er litt lei disse. Kan tenke meg noe nytt. Kan være aktuelt å bytte de mot M3 E36 M contour 17" x 7.5" og 8.5".

Skrevet

You're killing me here! :lol:

Har lyst på LM - check

Har M Contour å bytte med - check

Har penger til hvormyedetmåttevære du vil ha mellom - æhmm....

Skrevet
You're killing me here! :lol:

Har lyst på LM - check

Har M Contour å bytte med - check

Har penger til hvormyedetmåttevære du vil ha mellom - æhmm....

Har du 8.5"-felgen bak?

Skrevet

ÅH I HELVETTE!! JEG KJØPER FOR OMSÅ Å HA HAGENSLANGEN KVEILET RUNDT EN BAKFELG!! PRIS ???(for alle 4 naturligvis..)!

byr 6500,- har ingen bil å ha di på, men spiller ingen rolle, disse skal jeg ha.

Skrevet

Grunnen til at jeg la de ut var fordi en kamerat spurte om å få kjøpe de, og da sa jeg ja for 10k, men han skulle få de for 8k mot at han skaffa meg M3-felger med dekk billig. Men så kom han over noen andre felger som passa bedre på bilen (bredere felger) til 14k uten dekk.

Føler felgene er verdt 8-12k med den ene felgen som må repareres.

Det er mange som lurer på disse felgene, men ingen som har kommet med noe konkret bud som er verdt å vurdere.

Felgene ligger i Sarpsborg/Greåker, ved siden av Fredrikstad (Østfold) nå.

Ang. den skadede felgen så ser den ganske jævlig ut ettersom varmsponet som sitter på har rustet, også har den blitt påbegynt noe pussing så den ser ikke pen ut. Tar kanskje 8-10 timer å pusse ned denne forsiktig med tannbørste el.l, men spørsmålet er om det vil gå. Trenger evt å pusses ned og lakkeres. Alternativet er å skaffe en ny felg.

Skrevet

Her er en tråd proppfull av div biler med BBS LM: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=309335

Fikk nesten lyst til å beholde de :P

Har også bilde fra før bilen ble senka:

1500_1.jpg

1500_2.jpg

Også et fra siden etter at bilen ble senka, så bedre ut i virkeligheten:

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pCFuELfk4HG6IjGITZmZMxwj3WQdGMdpQFDE4xMViFWnA8ySzqHN6Xywp3fkppnhNiUEmLlYXUxOoUjlhrZYs4yUGHOa3OAP7iMRvjtQrIr0NypOykQ2q1CpZtxbpG6wpyCF7N_x_WDU

Skrevet

hmmm kunne ikke være int og bytte i mine 19" som sto på compacten til maze her på forumet.. jeg skulle ha de på min 330 men kom aldri så langt. finner vel bilde av comapcten til maze ett sted der ser du og felgene.

Skrevet

Tusen takk for forslaget, men tror ikke det er interessant. Fine felger da. Breyton magic 19x10 ET35... De passer nok ikke på min uten en del valsing av skjermen uansett.. det innebærer vel å brette inn innerskjermen og greier.. bortsett fra det så har jeg lyst på 19" med skikkelig dyp kant bak, men bare diskre kant foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...