Gå til innhold

BBS Lemans 18" x 8.5" og 9.5" (E46)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges ikke for under 10k. Det beste budet til nå er felger i bytte som jeg vil si er verdt ca 6-7k+, samt 4k i tillegg. Disse kunne jeg tenkt meg. I tillegg er det to andre som fortsatt er åpne for kjøp tross budet på 8500,- som ligger i tråden.

Interesserte som sender spørsmål via pm fra nå av må gjerne komme med litt mer konkrete bud. Litt liten vits å snakke om felger hvis det ikke er aktuelt å by over forrigemann, men nå har jeg avklart litt ihvertfall :)

Skrevet

Det kan vel vurderes det og, men det blir en del ekstra styr da. De fleste vil vel se varen før de handler..

Kan hende jeg kan få felgene kjørt hit til Stavanger om noen uker..

Skrevet

har 4 m contur felger, helt strøkne ikke ett skrap i dem.. med helt nye dekk.. husker ikke navnet på dekkene i farta.. alle felgene er 7,5" brede.. dekkene er 225/45r17 sommer..

si eventuelt hvor mye du skal ha i mellomlegg.. kan hente i sarpsborg og stavanger.. samma for meg.. send gjerne pm så jeg ser det.. :)

Skrevet

Har ikke sett at det kom svar her før nå..

Jeg må nok ha 8.5" bak på m contour.

Ja, de andre felgene skulle være fine, men nå har jeg ikke vaska og studert dem nøye etter at jeg tok de av sist. Hadde en kamerat som var og titta på de og han sa det var et par merker i lakken på to av de hele felgene.

Skrevet

Hadde alle felgene vært strøkne hadde det vært greit, men det er jo litt vanskelig dette her når du ikke kan klare å skaffe bilder av ihvertfall den ene som er ødelagt og de to som har skader..

Har ikke så lange biten til Særp, men det er jo så mye styr for å få sett på de siden du ikke er der..

Skrevet

Skjønner at det er dumt, det er kanskje litt feil tidspunkt for meg å ha de ute for salg nå, men min mor har holdt til i leiligheten min fram til nå.

Kan nok alltids få til noe hvis det er en som er innstilt på å kjøpe de, men det er vel igjen vanskelig uten bilde. Får evt la det ligge inntil videre, mulig jeg prøver å jobbe litt med felgen selv hvis jeg får mor til å ta de med hit hvis hun kommer på besøk om noen uker.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...