Kevin=) Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har naa blitt en stolt eier av en 2002 Saab 9-5 Aero Estate. Har det meste av utstyr. El skinnseter, navigasjon, dvd, ++ Spennende bil syns jeg. Og antispinn lampa blinker som faen hele tiden hehe. et minus og det er forhjulstrek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis! Er vel en fin komfortdoning det.. Er det 225hester i 9-5 aero? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Gratulerer med ny bil. Sikkert fin å kjøre, men utrolig kjedelig å ha en saab i lengden vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis! Er vel en fin komfortdoning det.. Er det 225hester i 9-5 aero? jeg er faktisk litt usikker. hehe.. tror det er 250 hestekrefter. vet de forste aeroene hadde 230 hestekrefter, men saa ble de oppgradert i 2001. Kjopte i England fordi jeg flytter hit. den er veldig komfortabel. Skal chippe den litt osv tror jeg. Blir mye pendling for meg mellom Bournemout og London saa er en del kjoring. Kjopte en automat ogsaa fordi det kan bli KOE her. det er dritt.. husk at jeg ikke har norske bokstaver paa tastatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Gratulerer med ny bil. Sikkert fin å kjøre, men utrolig kjedelig å ha en saab i lengden vel? Takk. Hmmm kjedelig i lengden? Blir vel heller kjedelig aa flytte tilbake til norge for saa aa kjope en effektssvak bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Du må jo bo der lenge nok til å kunne ta den med hit uten å betale avgifer da Det gikk iallefall før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Saab'ene er raske.. man må søke og ha god grunn hvis man skal kunne ta med seg bil avgiftsfritt tror jeg..Mulig man får reduksjon eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Du må jo bo der lenge nok til å kunne ta den med hit uten å betale avgifer da Det gikk iallefall før? AA bo her lenge nok eller til aa ordne det til aa faa i utlandet lenge nok er ikke problemet, problemet er at norge, du vet med de sure dumme politikerne? de gikk bort i fra det med aa ta med bil som flyttegods. uansett hvor lenge du har bodd i utlandet saa man maa betale avgift uansett hva man gjoer.. kjedelig eller hva? dessuten er rattet paa feil side da. men kunne ordnet en bil med rattet paa riktig side om det fortsatt var lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Saab'ene er raske.. Ja, så lenge veien går rett fram. Fine motorer montert på et ubrukelig chassis desverre. Og så den motoren+fwd=understeer understeer!!!! Men som pendlebil funker den sikkert finfint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Chip'er du den blir jo det brukbare 300hk og 420Nm i følge TS racing sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 kjørte en slik bil til oslo engang, rå bil på alle måter men ti på halv åtte grepet på rattet får en helt ny betydning når man gasser på. grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå