Hansh Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 jepp jepp, noen som vet om noen nettsider med små trimma biler? Mente du biler som er små og trimmede eller biler som er har vært gjennom en moderat effektøkning? Beklager at jeg henger meg opp i noe så tørt som rettskrivning (pleier aldri å gjøre det), men noen ganger kan feil orddeling føre til en ganske annen mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 er vel moderat effektøkning jeg mente.. ikke effektanlegg og kn filter. får man seriøst ikke kjøre bil med prøveskilter på annet en breisladden? mange driftebiler kjører jo uten skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Drifte biler har også Lisens, men er litt nysgerrig på om det egentligt er lov å blande Lisens biler og vanlig registrert biler i samme løp (på banen samtidigt) Mener da at Gatebil feks. blander hele driten, men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 så jeg får ikke kjøre på div bimmers/bmwccn treff++ med 335en min? må faktisk betale forsikring osv for å kjøre på en bane hvor forsikringen ikke gjelder likevel? er ene og alene det bilen skal brukes til.. til og fra bane, og på bane.. syns dette virker ekstremt merkelig, og ser ikke hvorfor reglene er sånn.. kor lenge bilen går gjennom teknisk så bør vel ikke det være noe problem om det er skilt eller ikke?? prøveskilt har jo ansvarsforsikring, så til/fra bane kjøres jo bilen lovlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 På bimmers/bmwccn og andre arrangemang veit eg ikkje hvilke regler som gjelder,men eg sendte mail til Gatebil om hvilke regler som er. Og de svarte at bilen måtte være registert for banekjøring,ellers kun drifting. Om en har anna type godkjenning/lisens aner eg ikkje korleis de stiller seg til dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå