Gå til innhold

Min 323 E36 coupe

brenni
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ganske fersk med bmw, men har alltid hatt lyst på det.. så nå har jeg gjort noe med det... har hatt en vw vento før denne, men det kan ikke sammenliknes...

Bilen er en 323i coupe 1996 mod, cosmosvart, klima, blå/lilla interiør :-( (blir forhåpentligvis skinn etterhvert)

Har hatt bilen i snart 3 uker, og har nå rekt å sette på vmaxx justerbart understell, bytta olje og filter, bytta bremseveske, bytta profilreim og klimareim, byttet drivakselmansjetter, kasta inn no anlegg. så nå er det bare å få en orntli understellsbehandling på den, så tror jeg bilen begynner å bli ganske bra..

regner med at den blir M-fanger hvertfall foran til våren, er det noen andre ideer dere har, så tar jeg gjerne imot :D

mvh Øyvind

01102007094.jpg

01102007093.jpg

01102007096.jpg

01102007097.jpg

01102007098.jpg

01102007100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for tilbakemeldinger.. interiøret er jeg veldig klar over selv, tenk at noen er så skrudde å bestille den kombinasjonen i en så fin bil.... huffameg...

men ja, jeg er på utkikk etter skinn interiør.. til og med fatter kommenterte det og var enig i at et skinninteriør hadde gjort seg.. så hvis noen veit om noe så er det bare å skrike ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut en annonse på autopower.se etter skinninteriør :) Så uggent som det gamle er skal du ikke se bort ifra at bilens verdi øker bra når du monterer inn skinn så det er mer enn investering enn en utgift for å si det sånn :) Synes bilen så veldig fin ut :) har lyst på en slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor er vel bare sprayet med "bumpershine" sånn som får plastikk til å glinse og se "lakkert" og "nytt" ut ? :) FIkk iallefall samme "look" når jeg brukte det i mitt motorrom :) husk å tørke av etter 1 dag slik at det ikke blir et fettmotorrom ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konfilteret har jeg tatt av, fordi det var så møkkete og gammelt. Nytt interiør kommer når jeg får penger til det.. kommer noen over no bra, så si ifra.

M-front kommer til våren regner jeg med, og effektanlegg er det ikke umulig at det blir, noen som veit om et med fin lyd som ikke bare "bråker"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...