brenni Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei, jeg er ganske fersk med bmw, men har alltid hatt lyst på det.. så nå har jeg gjort noe med det... har hatt en vw vento før denne, men det kan ikke sammenliknes... Bilen er en 323i coupe 1996 mod, cosmosvart, klima, blå/lilla interiør (blir forhåpentligvis skinn etterhvert) Har hatt bilen i snart 3 uker, og har nå rekt å sette på vmaxx justerbart understell, bytta olje og filter, bytta bremseveske, bytta profilreim og klimareim, byttet drivakselmansjetter, kasta inn no anlegg. så nå er det bare å få en orntli understellsbehandling på den, så tror jeg bilen begynner å bli ganske bra.. regner med at den blir M-fanger hvertfall foran til våren, er det noen andre ideer dere har, så tar jeg gjerne imot mvh Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ser ut som en strøken coupe det der. Interiøret er jo, sorry, helt forjævlig! Hva har du gjort med motor og deksler? lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Fin bil og velkommen til forumet Interiøret lar jeg være å si noe om Visste ikke at det var å få i disse fargene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Velkommen til bimmers..! Flott bil du har! hadde lenge lyst på ein 323Ci selv.. Interiøert var jo mildt sagt spesielt... så M3 fanger, nytt skinnintriør hadde gjort seg. kansje konfilter og eisenmann effektanlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 velkommen! Bilen ser jo fin ut. Som du selv sier så hadde det blitt veldig fint med f.eks sort sportskinn i den ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jævli flott bil du har kjøpt! Men få for guds skyld vekk det interiøret Lekkert med lakkeringen på motor. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 velkommen til bimmers:P så ut som et fin eksemplar av en coupe dette men det sete trekket hmm har sett bedre for og si det sånn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hehe, takk for tilbakemeldinger.. interiøret er jeg veldig klar over selv, tenk at noen er så skrudde å bestille den kombinasjonen i en så fin bil.... huffameg... men ja, jeg er på utkikk etter skinn interiør.. til og med fatter kommenterte det og var enig i at et skinninteriør hadde gjort seg.. så hvis noen veit om noe så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 legg ut en annonse på autopower.se etter skinninteriør Så uggent som det gamle er skal du ikke se bort ifra at bilens verdi øker bra når du monterer inn skinn så det er mer enn investering enn en utgift for å si det sånn Synes bilen så veldig fin ut har lyst på en slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Motor er vel bare sprayet med "bumpershine" sånn som får plastikk til å glinse og se "lakkert" og "nytt" ut ? FIkk iallefall samme "look" når jeg brukte det i mitt motorrom husk å tørke av etter 1 dag slik at det ikke blir et fettmotorrom ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratla med meget pen bil! Men interiøret!?! Det har jeg aldri sitt før! Ikke helt min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nytt interiør og en M-front har du en ny bil! Skal du koste på litt mer kan du som nevnt gå for konfilter og effektanlegg. M-skjørt og diffuser bak ville også gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 konfilteret har jeg tatt av, fordi det var så møkkete og gammelt. Nytt interiør kommer når jeg får penger til det.. kommer noen over no bra, så si ifra. M-front kommer til våren regner jeg med, og effektanlegg er det ikke umulig at det blir, noen som veit om et med fin lyd som ikke bare "bråker"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Fi fin bil Øyvind hehe Er no annet enn Vento`n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Supersprint lager effektanlegg med fin lyd. Har det selv, meget fornøyd Har også hørt mye bra om Eisenmann som var nevnt tidligere her. Ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå