Gå til innhold

Min 323 E36 coupe

brenni
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

så ut som en flott bil.. ikke bry deg om hva folk sier om interiøret, det er ihvertfall godt å varmt å sitte i om vinteren når skinn er kaldt:)

323 er litt spesielt, ikke så fryktelig mange som har det.. er det ikke rundt 170 hester i bilen?

gratulerer uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil! Den ser jo ut til å være godt tatt vare på, og det er jo det viktigste. Jeg mener du bør beholde interiøret slik det er. Det gjør jo bilen litt mere spesiell... finnes nok svarte BMW`er som ikke skiller seg ut, har hatt en selv :wink:

og dessuten skal man vel være meget forsiktig med å tukle med det originale på bilen ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, den har vært til oppretting fordi jeg var litt uheldig og tok bakskjermen på den.. jeg fikk igjen bilen forrige torsdag, men Stenshagen hadde gjort elendig arbeid så den ble levert igjen... Så nå kjører jeg ny 316 på dems regning :)

bilen ble fin med M plast, likte det :D

DSC00582.jpg

også måtte den prøves på frikjøring på glattkjøringsbanen på lørdag :)

DSC_1255.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

nå er det lenge og litt til.. siden jeg har oppdatert her.. hehe. MYE har skjedd siden jeg oppdaterte her sist..

Jeg har fått byttet interiør, sitter nå delskinn (alcantra/stoff) i bilen, bytta vannpumpe, termostat, viskosekobling, dekk(mange ganger bak), M3 bakstilling, mellomaksel og girkasse, baklykter, eksos, sota ruter.. sikkert mer men det kommer;)

planen er å bygge videre om til 3.0 M3 etterhvert..

19102008050.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...