gnmfr Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 mye m[tte du ut med for den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 jeg ga 88 for den, har gått 195, var ikke så billig, men ikke for dyrt heller tror jeg... du hger også thomas, hehe, hadde vel ikke venta no annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Velkommen til bimmers å pen bimmer du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Da har bilen vært på oppretting i 1,5 mnd, har tatt utrolig lang tid, men skal få den i morgen så håper resultatet blir bra. har fått på M fangere foran og bak så det hjelper jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Venter i spenning på bilder av bilen med M-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvorfor oppretting? M front og bakfanger gjør underverker så bilen må være grom no Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 så ut som en flott bil.. ikke bry deg om hva folk sier om interiøret, det er ihvertfall godt å varmt å sitte i om vinteren når skinn er kaldt:) 323 er litt spesielt, ikke så fryktelig mange som har det.. er det ikke rundt 170 hester i bilen? gratulerer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Meget pen bil! Den ser jo ut til å være godt tatt vare på, og det er jo det viktigste. Jeg mener du bør beholde interiøret slik det er. Det gjør jo bilen litt mere spesiell... finnes nok svarte BMW`er som ikke skiller seg ut, har hatt en selv og dessuten skal man vel være meget forsiktig med å tukle med det originale på bilen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Fin bil du har.. Blir sikkert kongefin med litt M-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Veldig veldig pen bil.. men som du sei så, lilla interiør er fy men hadde ikke sagt nei til den bilen der du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hei, den har vært til oppretting fordi jeg var litt uheldig og tok bakskjermen på den.. jeg fikk igjen bilen forrige torsdag, men Stenshagen hadde gjort elendig arbeid så den ble levert igjen... Så nå kjører jeg ny 316 på dems regning bilen ble fin med M plast, likte det også måtte den prøves på frikjøring på glattkjøringsbanen på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 nå er det lenge og litt til.. siden jeg har oppdatert her.. hehe. MYE har skjedd siden jeg oppdaterte her sist.. Jeg har fått byttet interiør, sitter nå delskinn (alcantra/stoff) i bilen, bytta vannpumpe, termostat, viskosekobling, dekk(mange ganger bak), M3 bakstilling, mellomaksel og girkasse, baklykter, eksos, sota ruter.. sikkert mer men det kommer;) planen er å bygge videre om til 3.0 M3 etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Søkkfin bil Du må legge ut bilder av interiøret også! Spennende planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Nice! Liker planene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 ja, skal prøve¨å få tatt litt mer bilder av bilen sånn som den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå