Alchamy Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei Har en sentrallås som kødder no sinnsykt! Når jeg skal låse bilen så låser jeg som vanlig og alt låser seg men spretter opp igjen like etterpå. Så låser jeg en gang til og alt låser seg og blir nede. Men problemet er at jeg ikke får låst OPP igjen. Eneste jeg får låst opp er bakluka. Så må jeg inn der og slå ned armlenet og lirke med en stang for og sveive ned bakruta for og så låse opp den også fremdøra. Sinnsykt slit det der.... Er en 520i E34 88 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alchamy Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Ingen som vet noe?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 sikkert den føleren som sitter i døra, på min E34 får jeg ikke til å låse uten at jeg setter foten mot døren å pressser inn, ellers bare spretter de opp igjen, har prøvd å justere den litt men den er nok for slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alchamy Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Skal sjekke ut dette. Kan nevnes at døra har fått seg en bulk. Men den skal byttes nå så skal allikevel ut med innmaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leine Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 sikkert den føleren som sitter i døra, på min E34 får jeg ikke til å låse uten at jeg setter foten mot døren å pressser inn, ellers bare spretter de opp igjen, har prøvd å justere den litt men den er nok for slitt. Har samme problemet selv, må trykke inn døren med foten.. Fint om du legger ut her på forumet hva du må fikse om du får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå