Haug530D Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Om det ikke er rele er det bare å koble på ledningene til parklys, å prøve å se, er jo ikke rare strømmen de AE trekker så tviler får det blir noe problem Dette er ikke ett rele, men en slags omformer, parklyspærene er på 5w mens AE ringene er på 3w, trenger ikke å klippe i det orginale ledningsnettet, på min tok jeg bare ut parklyspærene å stakk ledningene fra AE ringene inn i bakkant av Parklysene, det var noen flatstikk med mothaker i endene på de ledningene som kommer ut fra boksene.
JoCCe Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ja, tengte meg noe sånn, som en slaks tenner greie som er på kaltoder. aldri hatt AE selv, men om der er kun 2 ledninger burde man klare å koble det opp uten og være elektor ingenør
Johnny Bravo Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 takker for oppklarende svar karer!
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ja, tengte meg noe sånn, som en slaks tenner greie som er på kaltoder. aldri hatt AE selv, men om der er kun 2 ledninger burde man klare å koble det opp uten og være elektor ingenør Jepp, er bare å måle seg frem hva som er + og minus på Parklysene, på boksene er det vel merket med hva som er + og hva som er -
JoCCe Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ja, minus ser du, den har en lang stripe som går langs hele ledninga, du kan også kjenne at den har en liten bulk langsetter EDIT: Det er jo mye lettere å prøve Går kun på 1 måte av 2 mulige
pingis123 Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Apropo AE, har noen testet disse? http://dekkportalen.no/shop/productDeta ... toryId=832 Syns de var vel billige? Eller er dette en normal pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå