vrossi46 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Ja, jeg bare lurte jeg siden du skrev.perfekt for den som skal hente mye uto en m20b25 med turbo, da denne er so å si den kraftigste toppen du får til m20. ja den er d.. kraftigeste..(tåler mest) derfor er det mange som buker denne.. mn de bruker so regel å skifte ventilene til større å porte osv.. vist du sjønner.
Evopower Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 kan jo ikke bruke en b20 topp på b25 motor.. Hvorfor det egentlig??
vrossi46 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 kan jo ikke bruke en b20 topp på b25 motor.. er jo mange svensker som gjør det.. å korfor skakje d vere muli..?
e30 tic Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 kan jo ikke bruke en b20 topp på b25 motor.. er jo mange svensker som gjør det.. å korfor skakje d vere muli..? svensker for faen er en del andre også...søk på amc og kopitopper så får man svar.. har jo vert diskutert ut ig inn i en annen salgstråd også husker jeg.
R.E.H Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 okei... trodde det gikk dårlig med tanke på forbrenningskammeret/ventilene.. men godt mulig som dere sier.. lærte noe nytt idag og:Phaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå