Gå til innhold

Fiks skinnsetene dine!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det hos Bohus møbler ( eller hva det nå enn heter) her i trondheim. De fleste møbelbutikkene fører Leathermaster produkter. Og de bestiller det gjerne opp for deg.

Du kan også bestille fra http://www.leathermaster.no/

Settet kostet 800kr ca. Det er verd alle penga :wink:

Gunnar sine seter vil trolig bli som nye

Fåes i de fleste farger, men de vil helst ha en fargeprøve , et bilde kan sendes på email.

Takker til julian ( mexos) for tipset om dette produktet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Tompan. Det var jo hyggelig pris. Må vel bare handle inn det der. Interiøret mitt (ikke det til salgs) er egentlig strøkent, bortsett fra en liten slitasjeflekk

Beklager salgstrikset mitt forresten. Må bare bli kvitt interiøret - plassproblemer, og det er jo for ille å kaste skinn som blir fint med litt pleie. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint dette så lenge skinnet ikke er for slitt. Har det kommet forråtnelse i skinnet vil det bare bli slitt av etter hvert :( Jeg føler meg egentlig litt lurt av leathermaster i ettertid for jeg betalte over 1500kr for dette produktet. Men kjøpte i tillegg et rensesett med rens til skinn og vinyl samt et behandlingsstoff til å sette inn stolene med etter rens :) Men tror ikke det kostet mer enn 250kr så enda betalte jeg 450kr mer :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa fargen i dag, sitter som gull julian :wink:

Bare vær nøye med å ikke bruke no annet vaskemiddel på de enn sånn skinnrens. Jeg klarte å knerte en flue på bakseteryggen min i sommer og tok en biltema cockpit vaskeklut for å vaske den bort og fargen ble med :(;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dette må jeg prøve. Men, nå på kjølige høstkvelder er det vel ikke enkelt å få gjort det med godt resultat? Må jo nesten få lånt et oppvarmet lokale å drive i. Står det noe om anbefalt temperaturområde å jobbe i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg prøve. Men, nå på kjølige høstkvelder er det vel ikke enkelt å få gjort det med godt resultat? Må jo nesten få lånt et oppvarmet lokale å drive i. Står det noe om anbefalt temperaturområde å jobbe i?

Jeg skrudde ut stolene og bar de inn i kjellerstua ;) Mye lettere å jobbe med og gjøre det skikkelig. Bedre lys får du også samtidig som det er lettere å unngå å søle andre steder i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa fargen i dag, sitter som gull julian :wink:

Bare vær nøye med å ikke bruke no annet vaskemiddel på de enn sånn skinnrens. Jeg klarte å knerte en flue på bakseteryggen min i sommer og tok en biltema cockpit vaskeklut for å vaske den bort og fargen ble med :(;)

Det er fordi du bør bruke klarlakk etter at du har farget skinnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...