Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på min e36 står det som standar dim i døra 225/45/17. og som alt i vognkortet. men har begynt å forstå at min bil er en individual men om det er lov på min så burde det vel gå på hvilken som helst e36.

Skrevet

På min står det 225 foran og 245 bak i 17" på et klistremerke i dørkarmen. Husker ikke profilen. Dette er nok M3 dimensjoner, og lovlig for e36 karosseriet. Innpresset må være lavere enn 42, dvs. hjulene må ut ellers subber det i innerskjermen foran.

Skrevet
På min står det 225 foran og 245 bak i 17" på et klistremerke i dørkarmen. Husker ikke profilen. Dette er nok M3 dimensjoner, og lovlig for e36 karosseriet. Innpresset må være lavere enn 42, dvs. hjulene må ut ellers subber det i innerskjermen foran.

Det vil komme an på fasongen på dekket og felgbredden hva minimum innpress kan være for å ikke komme oppi skjermen.

F.eks kan man kjøpe større felger med bredere dekk bak som ekstrautstyr når man kjøper ny bmw. Da får man det trykket i vognkortet. Men kjøper man det senere så er det ikke godkjent, men det er nok ingen som får problemer med det. Det viktigste er at rulleomkretsen er innenfor de 5% på avvikssiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...