Jesse Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1653052 har hørt fra noen at den har lagt ute utrolig lenge, og den ikke var noe særlig noen som har vært og sett på den? fikk noen fler bilder av fra selger og de syntes jeg ikke var noe særlig
John H Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Søskenbarnet mitt som eier denne bilen..Han har bare hatt den en liten stund nå..men ombestemte seg ang valg av cab og vil ha en som taket er fast på Hva vil du vite om bilen? Den er da i veldi bra stand den? Eneste som må gjøres på den er å lakke sideskjørta på nytt, og sette på slike adapterplater til speila. Etter at han fikk den er det også satt på "racecat" fra supersprint og ny bakpotte..var dette simons mon tro? Det følger også med hardtop lakkert i bilen farge! Noe mer?
-Roger- Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Det er en her inne som selger hvertfall... Edit: Hvis han har nettopp kjøpt den er det ikke sikkert han som selger den nå er her på forumet... Kan være forrige eiger, men jeg har hvertfall sett de samme bildene der i en salgsannonse her inne...
Jesse Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 så det ENESTE som må gjøres er og ordne adapterne, lakkere sideskjørtene og bytte 3 dekk? om jeg skal ha denne må jeg ta fly opp for og se på den, så vil liksom vite om alle feilene først... ellers blir det en dyr bomtur
John H Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Jepp, selfølgelig. Kjedelig med bomtur.. Men mener han skulle komme oppom til meg på søndag..kan ta noen bilder til deg da? Har nok noe bedre kamera enn han Så skal du få alle feil og mangler
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 dette er gammelbilen til Martsimo her på forumet. send han en pm og spør om han vet om noe galt med den. Er som regel lettere å få vite feil av forrige eier enn nåværende Har sett denne irl og jeg synes den så fin ut Ut ifra det John H beskriver her så er jo det småplukket ingenting på en så gammel bil! Prisen var heller ingenting å si på heller. Tror nåværende eier betalte mye mer for den. Funker btw. heller ikke å bytte 3 dekk dekk på samme aksling må være like slitt så den trenger nok 4 nye dekk. Kan ikke kjøre med et nytt på høyre framhjul og et halvslitt på venstre f. eks
Jesse Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 John H: ja det hadde vært helt topp mexos: ja det hadde vært en selvfølge men står det i o annonsen vartfall takk for info om forrige eier, skal kontakte han ja
Jesse Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2007 John H: fått tatt noen fler bilder? og hørt om noen feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå