Diesel power Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Trolig verdens mest kompromisløse sportsbil noensinne produsert som Fredrik sier. Men også den mest praktiske som de sier i tråden(3seter ). Og sitat eier: I even went shopping with it once En liten video som discovery lagde for en tid tilbake: McLaren vs Enzo, som viser hvor ekstrem denne bilen var i sin tid, og fortsatt holder stand faktisk. Legg merke til humøret hans. Ikke ofte man ser denne oppriktig barnslige oppførselen hos en så erfaren bilreporter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Trolig verdens mest kompromisløse sportsbil noensinne produsert som Fredrik sier. Men også den mest praktiske som de sier i tråden(3seter ). Og sitat eier: I even went shopping with it once Ikke bare har McLaren F1 tre sitteplasser, men den har også bagasjeplass som en Polo... fordelt på to bagasjerom foran hvert bakhjul. For Gordon Murray er det viktig at en supersportsbil også er praktisk... Husk at det skiller 8 år og tre Ferrari supersportsbil generasjoner (F40, F50 og Enzo) mellom F1 og Enzo. McLaren F1 var helt unik da den kom på markedet i 1994... og er det stadig på mange måter. McLaren F1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 For ikke å snakke om at man slipper å høre kjekklingen om man har med 2barn på engang. Bare å fjerne hørselværna så blir det bare (motor)musikk Selv etter å ha sett alskens videoer av denne bilen så tror jeg det er umulig å helt forestille seg hvor rått dette er. Den må nok oppleves, og det er desverre ikke alle forunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Selv etter å ha sett alskens videoer av denne bilen så tror jeg det er umulig å helt forestille seg hvor rått dette er. Den må nok oppleves, og det er desverre ikke alle forunt Nei... det er folk som Eric Clapton, Jay Leno (programleder i "The Tonight Show" på NBC), Rowan Atkinson ("Mr. Bean"), Tommy Hilfiger, Ralph Lauren og Larry Ellison (Oracle) som har råd til en McLaren F1. Vi andre må nøye oss med en mer alminnelig BMW M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Har tydeligvis satset på feil karriere Kunne meldt meg på Idol i første omgang, men er vel for gammel til det å nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Skal begynne å lage klokker med et litt eget design fra Ur-folk så sørge for at det blir kjent! Så noen år etter på så selger disse klokkene seg selv Kanskje det blir en F40 eller 2 om noen vil selge de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Vi andre må nøye oss med en mer alminnelig BMW M3... Hehe.. ja det syns jeg er meget trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hehe.. ja det syns jeg er meget trist Vel... alt er relativt... for noen er en gammel E36 320i også en drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hehe.. ja det syns jeg er meget trist Vel... alt er relativt... for noen er en gammel E36 320i også en drøm... Og i Psykologien sies det at man alttid skal sette seg delmål/drømmer for at man ikke skal møte veggen. Derfor triller jeg rundt i en E39 530d Men det betyr ikke at jeg ikke har ett overordnet mål av den grunn Idol er ett skrekkeksempel. Der er det mange som møter den harde veggen, ikke alle direkte på TV, men hjemme. Unge fotballspillere ett annet eksempel. Mange hadde kommet langt lengre om de hadde satt seg ett annet mål en Liverpool i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå