Anders_w Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 hehe:) det var det da.. er ett lokalt bmw treff her som jeg må på: hehe.. tror ikke jeg hadde turt og dratt den på bane så tidlig.. er litt nervøs pga nytt oppsett osv.. så vil lære motoren og kjenne først:) oslo? jaja:) moro med en tur au!!:) hehe.. ja, det jeg har snakket med jan ivar om hittil så virker han som en meget oppegående flink fyr:)
oddis Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Nå forventer jeg at du har bånna rulla og vel så det. Hvordan gikk det?
Anders_w Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 det dukket selvfølgelig uventede ting opp.. noen endringer måtte gjøres som og bytte over noen stikk fra ms til orginalnett, og bytte ut vr sensor med hallgiver, montere lufttemp sensor, og en annen gass spjeld bryter og slike småting.. dagen gikk til dette, pga at jan ivar måtte til legen en tur osv.. så bilen står igjen hos tk;( den skulle være startklar idag tidlig, han skulle ringe meg om det dukket opp problemer, men har ikke hørt noe fra han så regner med at den er igang:) så da er det slik at jeg går rundt på jobb idag og venter og venter så tida går utrolig seint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe:) info kommer så fort jeg vet mer:)
Anders_w Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 bilen er nå ferdig og jeg er rimelig fornøyd:) lillebror og pappa henta bilen for meg på fredag:) resultatet ble bare en teoretisk uttalelse.. aner ikke hvorfor jeg ikke fikk bremsepapirer.. men har sendt mail til tkt for å spørre. jan ivar sa: her har du 340-350 godt virkende hk i motor sa han. så da tror vi på det:) 1.2 bar:) på tide med noen bilder?
Anders_w Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 oxo var det lokalt bmw treff her på søndag:
///FredriK.S Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 så bilen din i går, kjempe fin bil! det må jeg si
Eika Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 rimelig strøkent hvis du skal på no family greier med kine iløpet av sommern så MÅ du ta e30'n sånn atte jeg får sett og sikla litt
jallaask Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 grise fin E30... denne falt i smak:) ser ut som du har lakt hele sjelen din i denne...... nydeli finich:) denne bilen får du nokk mange fine opplevelser i:) l
Anders_w Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 jeg har fått tatt noen skikkelige bilder med speilreflekskamera, men de er for støre til og legges ut.. hva gjør jeg da?? får beskjed om at max size er overskredet...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 om du ikke har mulighet til å forminske dem, hva er størrelsen forresten? kan du sende meg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå