FTE Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Heftig bil! Er egentlig ikke noe fan av to-delt lakkering, men her var det rått. Fete felger også, er det Kercher? Greit pene tall etter bremsing også, regner med det drar unna Ser ut som det er mange E30 med M-tech 2 og kantfelger her inne, men er jo det som er konge looken
Anders_w Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 takker:) ble dobbelt opp med bilder gitt.. felgene er 3-delt Tramont Staria 9x17:) jeg er heller ikke såååå fan av todelt, men hadde photoshoppet ett bilde føre jeg bestemte meg, så klarte ikke la være:)
Torek Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 For og si det sånn; Du dreit deg ikke ut mtp. lakkeringa. Voldsomt pen bil. Grattis med bra tall også! Sikkert moro
Daniel07 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Du har helt tydelig talent.. Dette var jo RåTT og samtidig VaKKert. Wonderful car! Har vel ikke tenkt på salg vel.. ?
ingard Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Vanvittig pen e30. De baklyktene er faktisk noe av det peneste til e30. De som er røde/klare er ikke pene. Ble bra med to tone lakk. Often krasjer det helt, men du fikk det til å fungere.. Hold oss oppdatert på bilder..
JoCCe Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Meget pen e30 du har her, så utroli bra ut med to farga lakk
TB328i Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Fy faen! det er den råeste e30n jeg har sett! (som jeg husker) kjempemisunnlig!
Anders_w Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Daniel07 skrev: Du har helt tydelig talent.. Dette var jo RåTT og samtidig VaKKert.Wonderful car! Har vel ikke tenkt på salg vel.. ? alt er tilsalgs for rett pris;) men rett pris her må matche personelig verdi:) noe som sikkert er usansynelig høyt:) hehe:) kom med bud:)
Anders_w Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 ingard skrev: Vanvittig pen e30. De baklyktene er faktisk noe av det peneste til e30. De som er røde/klare er ikke pene. Ble bra med to tone lakk. Often krasjer det helt, men du fikk det til å fungere.. Hold oss oppdatert på bilder.. jeg vurdere og ''lage'' nye lykter bak orginale lykter som man lager helrøde, og så får jeg lakkereren min til og legge klarlakk med svart i:) resultatet blir rått:) blir som orginalsotede bare uten ORANGE skjær på blink:) hehe:) det som er dumt med de jeg har er at det ikke er noen farge, så jeg må ha røde pærer, greit nok, men lyset blir ikke heeelt rødt som det burde være..
Even_e30 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 sykt rå og gjennomført bil i mine øyne.. ikke noe så alle andre har. Hvis du har kjøpt monoviskeren ny så lurer jeg på hvor du fikk tak i den og hva du måtte gi..? M.v.h Nå fikk jeg meg nytt skrivebordsbakgrunn og
bmw*327* Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 selger vel monovisker på koed... ca 600 kroner tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå