Torek Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Skal du på Rudskogen i juli? Vil se den bilen din in real life!
mOMOe Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 heidu heidu anders. hmm, har sett bilen din sånn i forbifarta noen ganger serru, men viste ikke du hadde vært og lakka på bilen din så skjønte ikke helt at det var deg. men nå vet jeg jo det. fargekomboen ble fin den. går vel freskt også nå da som motoren er tipp topp.. hilsen morten, om du ikke skjønte det
Anders_w Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 halla ja;) kanke huske å ha møtt deg men aner ikke hva du kjører nå så er ikke så rart:) hehe:) fornøyd med bilen;) (men man blir ALRFOR fort vant til litt hk, så er ikke lenge det er moro:) hehe:)
Ivrig86 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Denne digga jeg ... fant ingen bilder av motorommet ferdig men :S
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Hei ! Meget fin bil, men en ting eg la merke til, du har ekspansjonstanken på bilens venstre side, korleis fekk du slangen som går fra termostathuset 180 grader rundt om bort dit den går no? er jæævli trangt mellom motor reimhjul vifte osv....
Anders_w Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Hei !Meget fin bil, men en ting eg la merke til, du har ekspansjonstanken på bilens venstre side, korleis fekk du slangen som går fra termostathuset 180 grader rundt om bort dit den går no? er jæævli trangt mellom motor reimhjul vifte osv.... takk! har standard 88'+ kjølesystem:) er ikke noe jeg har gjort selv:)
Fliid Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Nå er jeg stygg med dere som ikke har fått sett'n, annet enn på bilder. Den er enda bedre live : ) hehe
Anders_w Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 takk for opplastningen mossel:) mye bra bilder fra NAF kjøringa:) skal slenge ut resten etterpå he he
Anders_w Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Nå er jeg stygg med dere som ikke har fått sett'n, annet enn på bilder. Den er enda bedre live : ) hehe såså Fliid:) er vel ikke såå rått? hehe:)
Anders_w Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 her er resten av bildene som ble tatt fra NAF banen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå