MSpeed Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei er på jakt etter prosjektor lykter til e36.. skal kun ha linsen så gjør ikke no om lykten er delvis knust eller knekte fester så lenge prosjektoren er hel... linsen må være RUND ikke oval eller no sånt, men helt rund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hva mener du med dette`? har du bilde av en slik lykt du tenker på? Jeg har 2 originale lykter til salgs fra min e36. en Bosch lykt(Venstre) og en ZKW(høyre). Begge er linselykter. Bilde av lyktene:¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvis du ser nærme på lykten så kan du se om reflektoren er helt rund eller litt oval.. skal se slik ut: Hvor mye tenkte du deg for lyktene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Okey. klarer du å finne svar på om mine er slik som det du er på jakt etter? Jeg har egentlig ikke tenkt no spesiell pris så er lov å komme med et bud Bare vær obs på at det er 2 ulike lykter så de er ikke helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 litt vanskelig å si utifra bildet, men jeg ser at du bor på holmenkollen og trondheim? ingen sjangs for at du er i bærums området i nærmeste fremtid? så kunne jeg ha møtt deg og sett på lyktene da Har du noen bilder av de bakfra? da skal det gå ann å se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg sitter i Holmenkollen nå og lyktene ligger i Trondheim så blir vanskelig Får desverre ikke til å ta noen bilder bakfra heller da (Av lyktene for de som måtte være i tvil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ahh, nei da blir det verre men har du en ca pris du tenkte deg for de eller? hvis du ikke skal ha så mye så kan jeg ta en sjangs på at det er riktig type lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg hadde vel egentlig tenkt å selge de for 500kr stykket siden de er ulike og jeg ikke hadde regnet med å få solgt de som et par. Ser Gs-bildeler tar jo 1500kr for en brukt lykt. Er vel kanskje en drøy sum å satse på? Hvis du ikke har det travelt så skal jeg til Trondheim 25. Oktober og da kan jeg skjekke om lyktene har riktige reflektorer og isåfall ta de med til oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 det var litt mye siden jeg egentlig kun trenger prosjektoren... og jeg ikke vet om lyktene er riktige.. litt kjipt å bruke 1000kr på noen lykter jeg ikke kan få brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 det var litt mye siden jeg egentlig kun trenger prosjektoren... og jeg ikke vet om lyktene er riktige.. litt kjipt å bruke 1000kr på noen lykter jeg ikke kan få brukt... Ja det forstår jeg godt. Det lureste tror jeg for deg er å dra til den lokale huggeren og finne en kollisjonskadet e36 med knust lykt og hel prosjektor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Noen andre som har noen lykter? knust eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg har lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg har lykter Som du selger? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 hvorfor hadde E36 bare linselykter på den første halvdelen av sin levetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Bumper denne da jeg trenger lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå