Gå til innhold

E36 lykter(prosjektor)

MSpeed
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey. klarer du å finne svar på om mine er slik som det du er på jakt etter? Jeg har egentlig ikke tenkt no spesiell pris så er lov å komme med et bud :) Bare vær obs på at det er 2 ulike lykter så de er ikke helt like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig å si utifra bildet, men jeg ser at du bor på holmenkollen og trondheim? ingen sjangs for at du er i bærums området i nærmeste fremtid? så kunne jeg ha møtt deg og sett på lyktene da

Har du noen bilder av de bakfra? da skal det gå ann å se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel egentlig tenkt å selge de for 500kr stykket siden de er ulike og jeg ikke hadde regnet med å få solgt de som et par. Ser Gs-bildeler tar jo 1500kr for en brukt lykt. Er vel kanskje en drøy sum å satse på? Hvis du ikke har det travelt så skal jeg til Trondheim 25. Oktober og da kan jeg skjekke om lyktene har riktige reflektorer og isåfall ta de med til oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var litt mye siden jeg egentlig kun trenger prosjektoren... og jeg ikke vet om lyktene er riktige.. litt kjipt å bruke 1000kr på noen lykter jeg ikke kan få brukt...

Ja det forstår jeg godt. Det lureste tror jeg for deg er å dra til den lokale huggeren og finne en kollisjonskadet e36 med knust lykt og hel prosjektor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...