ripex Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ønsker å kjøpe frontlykter til E60 da jeg har fått dugg i disse.Det er dynamiske xenon lykter.Dette er jo en produksjonsfeil,men jeg får ikke noe på garanti da bilen er importert.Noen som har slike tilsalgs eller vet om hvor man kan få kjøpt disse? Må man kjøpe hele lykta med innmat eller holder det bare med ett nytt lyktehus?Noen som vet?
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2007 Skrevet Oktober 7, 2007 Min er bruktimportet. Jeg fikk først dugg i venstre xenonlykt ved 30 000km. Jeg fikk så på nytt i den lykta som var byttet ved 50 000km. Jeg reklamerte på begge og den første fikk jeg gjort noe med uten å tenke på det engang. Den andre var værre, men jeg sendte en skriftlig klage til BMW Norge og de valgte dermed å skifte den andre gangen også. Jeg var også i kontakt med forbrukerrådet. Send en mail og gjør alt du kan! Ser forøvrig at det ligger lykter på finn.no.
sv90 Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 det gjør ikke noe om bilen er import.. det er bmw tyskland garantien går på.. vis ditt lokale bmw verksted ikke vill bytte de må du gjøre som Saltkjelen sier og klage direkte til bmw norge for man har jo en garanti på bilen som gjelder uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå