Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig fan av cab, to-farge, krom felger el slik netting...

Men hvis du tenker på lakkering(leste det) så kunne den blitt ganske pen i en sort farge. Og selvsagt med org nyrer. Kunne blitt fett sammen med de felgene.. og rødt skinn..

• 1 month later...
  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lakk cab'en i en mørk blåfarge evnt sort, det blir fint til det røde skinninteriøret. Sett inn org. nyrer og bytt felger så har du en finfin cab. Terrengbilen din trenger vel ingen ytterligere kommentarer:)

Skrevet

Dødsrå cab da.Sånne nyrer skal jeg ha ,er det GS du har handla av?? Fet lakk. Burde sote frontruta syntes jegmen lekre felger også.Bra kombo.

Syntes alle bilene var tunet rått.

Skrevet
Sånne nyrer skal jeg ha ,er det GS du har handla av??

Er vel hjemme-mekk dette...eller?

Vanlige nyrer som er lakket sorte, og hvor rillene er fjernet og erstattet med netting fra bilxtra etc..

Hvis du MÅ ha det, så bruk sort netting da iallefall.... :)

Skrevet

Morro m alle kommentarer på bilene, tydelig at det er mange som ikka har egne ideer om biler her, er ikke outlaws selvom du drister deg til en spoiler ol vett. :) Nyrer er smakssak, personlig syntes jeg de er stygge orginale, tyskernes egne måte å tviholde på krigen (ser jo ut som celler) Hallo, dere TAPTE stort. Anng felger er det vel oxo en smakssak, noen liker fete kanter, noen store hjul og andre cromma. De fattige og ideeløse går for orginale alu. Lakk, veeel er vel egentlig midlertidig den kobinasjonen av rødt-hvitt. Men fargen på koden var ikke hvit som den egentlig skulle lakkeres. Dessuten er den ikke som alle andre lengre og passer til navnet "polkagrisen" :):) hehe.

Skrevet
Ingen av bilene falt speielt i smak hos meg, mye på grunn av bruken av engangsgrillnettingen.

Hadde heller ikke gått for en slik polkagrislook på bilen min. :)

7'ern var jo ganske pen.

:evillol: he he jævlig bra

• 3 months later...
Skrevet

Har nå kvitta meg med crome felgene og ix har ikke lengre xtra lys på fanger. Tror egentlig jeg bare skal endre temaet på denne tråden til : tømme seg for dritt her for så og gå vidre utvilt... Planen er egentlig og lakke hele caben i ensfarvet blå ol?! Men koster dinarer det oxo, så får vente litt gitt. Er det noen der ute med orginale nyrer som bare ligger der, og vil donere de bort er det bare og sende :) hehe

Skrevet

Dette er for dårligt mann!! du må da kunne kveile opp hageslangen/ (tau, whatever) din bedre enn det der!

Forøvrig er den grelle ufo greia du har plantet i plena skjev.

kken004-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...