Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Legger ut noen bilder av bmwn mine. Så er det bare og tømme dere for drittmeninger osv, Av erfaring kommer det stort sett bare negative utalelser, but who the hell cares Soo, give it your best shoot.

Hvis du ikke bryr deg, hvorfor legger du da ut en slik tråd? For å dra bilen din enda mer gjennom søla? Skjønner ikke helt poenget.

Det beste er å ignorere slike tilbakemeldinger, men hva du gjør med denne tråden er å innby alle til å slenge mer dritt.. Utrolig.

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Beklager. Men den cabben ser ut som ett kjempemislykka pakkis-prosjekt.

Er rett og slett helt forferdelig.

'

Ka e det no du snakker om?

Det der dritet du har i avataren, det e faen stygt det...

Skrevet

'

Der er jeg faktisk enig bimmerkongen. Look whos talking. Spesielt med en så brutalt voldtatt bil i avataren. Det er noe han sikkert har funnet på nettet og peisa inn i mangel på egen doning, nytter ikke med bilde av DBS vett. Ordet pakkis prosjekt kom nok ut av feil pipe her..

Skrevet

Gaasen jobber vell på Automote? Så han har vell all grunn til og ha bilde av den caben i avataren sin.

Blir uansett heeelt feil og sammenligne Automote med dette jalla prosjektet. Når jeg ser slike bmw`er kjenner jeg at jeg blir gla for at jeg kjører Audi.

Skrevet

HAHA... den automote caben er jo gjennomført!!! gjennomført stygg altså... han som har lakkert har litt sånn "parkinsons sprøyteføring":D lagde ikke dem en e30 cab med e46 panser en gang a? det blir som en liten gutt med botox i leppene... Knegg knegg:D

Skrevet
Gaasen jobber vell på Automote? Så han har vell all grunn til og ha bilde av den caben i avataren sin.

Blir uansett heeelt feil og sammenligne Automote med dette jalla prosjektet. Når jeg ser slike bmw`er kjenner jeg at jeg blir gla for at jeg kjører Audi.

Han har vel noen eienandeler i den cab'en også... :)

Er nok folk som ikke liker automote's biler og folk som ikke liker Conans biler. Men det går ikke an å sette dem opp mot hverandre..

Det blir litt som å sammenligne en bil som er stylet hos Rieger og en som er stylet av Biltema..

(ser fram til et konstruktivt innlegg i min egen tråd nå..... :roll: )

Skrevet

'

Der er jeg faktisk enig bimmerkongen. Look whos talking. Spesielt med en så brutalt voldtatt bil i avataren. Det er noe han sikkert har funnet på nettet og peisa inn i mangel på egen doning, nytter ikke med bilde av DBS vett. Ordet pakkis prosjekt kom nok ut av feil pipe her..

:lol::lol:

Er nok bilde av bilen min og sivert det der.

Er forresten ikke deleier av automote, men jeg og sivert er gode kompiser og de fleste bygga mine har sivert mer eller mindre hatt en finger med i spillet på.

Om du liker den eller ikke er helt ok!

Att automotecabben er overkill er det ingen tvil om.

Min forbindelse av pakkis er en kombinasjon av dårlig senk, skivebom på hjul og dårlig fargekombinasjon, og hør scorer du jackpot mister.

Skrevet
HAHA... den automote caben er jo gjennomført!!! gjennomført stygg altså... han som har lakkert har litt sånn "parkinsons sprøyteføring":D lagde ikke dem en e30 cab med e46 panser en gang a? det blir som en liten gutt med botox i leppene... Knegg knegg:D

Att vi to har smak på forskjellig side av kloden er det nok ingen tvil om. Trenger heller ikke like lakkjobben, men denne lakkjobben som hæmnskæln utførte er nok blandt de bedre i landet, med mange utfordringer med candy/flakes/airbrush osv.

Og bilen har delvis vært ment som en annose på att det meste kan gjøres i form av customarbeid.

Bilen din trenger jeg ikke å rakke ned på, det klarer den fint selv. 8)

Å ja, er bygd en e30 med ombygd panser, men nyrene er hentet fra 5-serie. personlig syns jeg den så veldig bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...