Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm...

Er nok ingen tvil. Bygget ditt ser mye bedre ut.. :lol:

Skulle du fremdeles tvile på om dette er min bil var jeg med i reportasjen om gatebil som ble vist på tv2 for en tid tilbake.

Evt se i maxpower nr 17 2006 (forside, 6 siders reportasje og A2-plakat)

8)8)

sol001.jpg

sol003.jpg

automote.jpg

?action=view&current=Widebodybimmer.flv

Kun tre pokaler på dette treffet... Peneste bil, beste interiør og peneste dekor (lakkjobb)

DSC00126-1.jpg

normal_PICT2146_resize.jpg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Beklager. Men den cabben ser ut som ett kjempemislykka pakkis-prosjekt.

Er rett og slett helt forferdelig.

'

Ka e det no du snakker om?

Det der dritet du har i avataren, det e faen stygt det...

Der er jeg faktisk enig bimmerkongen. Look whos talking. Spesielt med en så brutalt voldtatt bil i avataren. Det er noe han sikkert har funnet på nettet og peisa inn i mangel på egen doning, nytter ikke med bilde av DBS vett. Ordet pakkis prosjekt kom nok ut av feil pipe her..

Tråkka LITT i salaten kanskje.. En bør kanskje sjekke opp ett par småting før en slenger med leppa.

Ok om du mener bygget vårt er pakkis, men da kan du kanskje klare å vise ett pakkisbygg som er nærmere min en din da? :roll:

Skrevet

Skjønner ikke hva folk får ut av å slenge så mye dritt til hverandre? Greit at man har forskjellig smak og meninger, men får da være måte på :roll:

Skrevet
Skjønner ikke hva folk får ut av å slenge så mye dritt til hverandre? Greit at man har forskjellig smak og meninger, men får da være måte på :roll:

Har vel kunne spart meg med komentaren min til å begynne med.

Så jeg kan vel godt beklage det.

Det jeg mente er att dette ikke er en bil jeg liker

Skrevet

Har vel kunne spart meg med komentaren min til å begynne med.

Så jeg kan vel godt beklage det.

Det jeg mente er att dette ikke er en bil jeg liker

Å sammenligne min og din bil hører jo ikke sammen noen steds da. Jeg har et garasjeprosjekt som har kosta meg det samme som ene felgen din. Er ikke alle som har ræva full av sponsorer og kan plukke på øverste hylle av hva deler anngår. Jeg har omtrent bare brukt det jeg har hat tilgjengelig. Oxo den skrytinga di av tv og blader osv er totalt uinnterresant. Åså om du har så jævlig mye bedre bil enn alle andre? 1 spmål, kan den påfuggeln kjøres? Eller er det nok et sånt prosjekt som kommer og går i lukket henger?? Du driver ikke no særlig bra reklame for det firmaet nei, med de kommentarene du spyr ut her. De som ikke bygger som automote kan egentlig gi faen... Og en annen ting, hva eksakthar egentlig DU bygd på det fugleskremslet ditt???

Nei, sånne som deg ødelegger for andre seriøse bilbyggere (ikke meg da vel og merke) Ordet automote er nå et skjellsord i min liste.

Skrevet
litt småfiks så kan den hvite/røde e30'n bli tøff

BMWe30SmFiks.jpg

kanskje litt drøye felger for original purken, men jeg synes det er toft

Takk for den neon gutten.... Nå vil jeg ha den hvit igjen :) Enig som faen, der ble den driiiit råååå. Åssen fiksa du det?? Shit ass. Hmmmm, stygt redd den blir helhvit igjen gitt... Lag den i en feeet blåfarge oxo til meg.

Skrevet

hehe, lagd i Photoshop. bra du likte den da, tok bare 5 min så den ser ikke helt ekte ut men hehe. å lage den blå eller i en annen farge vil bare se rart ut siden bilen er hvit originalt, så da blir fargen matt og rar. hvis ikke hadde det ikke vært noe problem;)

Skrevet
hehe, lagd i Photoshop. bra du likte den da, tok bare 5 min så den ser ikke helt ekte ut men hehe. å lage den blå eller i en annen farge vil bare se rart ut siden bilen er hvit originalt, så da blir fargen matt og rar. hvis ikke hadde det ikke vært noe problem;)

Farg den svart eller whatever først da :lol:

Likte vinterbilen best jeg 8)

Skrevet
Photoshop ja, fillern har ikke det jeg :( Men åssen legger du til felger osv der a. Ligger alt dette i shoppen eller?

hehe, desverre så er det ikke så lett som man helst vil tro, alt av deler må du finne eller lage selv i programmet. lettere sagt enn gjort ;)

Farg den svart eller whatever først da :lol:

Likte vinterbilen best jeg 8)

vil se dritt ut uansett, hehe. har fiksa nok biler i PS til vite at det ikke blir bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...