Mauro Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nydelig cab dette Må bare spør hvilken blåfarge du har. Min er estoril blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Var just frost ute. :\ Hvor kan jeg få kjøpt hardtop til en grei pris? er en HT i sølv til e46 på kjøp og salg sidene til 17000. helt kurant pris det. Men ser ikke helt vitsen med HT til e46cab, da har skikkelig rute bak og dermed varmetråder. Eneste som plager meg med canvas-tak er støyen i tunneller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Var just frost ute. :\ Hvor kan jeg få kjøpt hardtop til en grei pris? er en HT i sølv til e46 på kjøp og salg sidene til 17000. helt kurant pris det. Men ser ikke helt vitsen med HT til e46cab, da har skikkelig rute bak og dermed varmetråder. Eneste som plager meg med canvas-tak er støyen i tunneller. Hvor mye tåler det? Med tanke på tung snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Har vært en racer på å fjerne snø fra taket! Bilen står trygt under presenning, å sånn bil duk uten snå på. Nå er det bare å vente på sommeren å lappen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 for en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Fett bil, her er min... hardtop gjør veldig mye på e46 cab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 haha.. bilen din ser nesten ut som en lekebil på de øverste bildene mauro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 haha.. bilen din ser nesten ut som en lekebil på de øverste bildene mauro... Hvem har sagt at det ikke er en lekebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 du skjønte hva jeg mente skala 1:18 haha det eneste den cab er, er en fit**magnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 du skjønte hva jeg mente skala 1:18 hahadet eneste den cab er, er en fit**magnet Oh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Shoo shoo! Nå kommer det helt feske bilder av tralla ! Dama å jeg vasket å støvsugde bilen, så vi måtte ta noen bilder. Bildene er tatt med mobil, men det ble helt ok. Møtte på en Aston Martin cab thingy på vei ut der jeg tok bildene. Gleder meg til sommeren nå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Du er ikke alene om å glede deg til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 du? har du mandalskilter? flott bil astonen var vel den db9 en til han med jekkestroppa hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 du? har du mandalskilter? flott bil astonen var vel den db9 en til han med jekkestroppa hehe... Huh? Jekkestroppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå