Ad|oS Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Har du økonomien mer enn nok i orden beholder du caben til neste vår og selger den da, mens du kjøper en M3 til høsten/vinteren. Da får du best pris på caben og best pris på M3'n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 hvor er den nye tråden din!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Tenkte du på m3'en nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 ja, hva ellers vet jo åssen den ser ut, men du må jo skryte av gjeldsslave leketøy nummer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 ja, hva ellers vet jo åssen den ser ut, men du må jo skryte av gjeldsslave leketøy nummer 2 Trenger noen flotte bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 du må høre med ad|os han som er min fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Tid, sted og betaling? Neida, men får jeg sitte på en tur skal jeg gjerne ta litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 hehe jeg er med som "støttefotograf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Haha, for noen folk dere er haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 og du er bedre? neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 opp... tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå