Potetb Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Min 92mod 318i(M40) ble plutselig veeeeldig tungt på rattet en dag! Da jeg åpnet panseret var det to avrevet reimer der! Det er vel viftereim og servoreim. Jeg ser på forumet at noen snakker om dynamoreim. Er dette kun et annet navn på viftereim eller er det en tredje reim som har falt av tidligere, for i motorrommet mitt var det kun to reimer som hang...? Noen som har et bra skjema som viser hvordan reimene skal monteres eller et bilde? Ble litt usikker lissm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er nok helt sikkert bare 2 remmer, kjært barn har mange navn og det samme gjelder nok remmer også, du har AC rem, vifte rem, dynamo rem, etc.. Men det mest vanlige er vel å kalle de vifte remmer, hvertfall på vanlig folkemunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potetb Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Takker for svaret! Det var det jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå