xnett Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Hei... Har vert medlem her inne på forumet ganske lenge nå, og må si at det er temmelig høy standard på veldig mange av prosjektene her... Å når det er sagt så er nok mitt da heller kjedelig... Men men, ska lage en liten tråd her jeg å Prosjekt: 94mod E36 Cab 190.000km 1,8i (115hk ) Dette er gjort til nå... Handlet meg en meget pen Hardtop (januar 07) har bare et dårlig bilde av den nå da... Satt på el justerbare speil type M3 look Byttet skifver foran Bytta ut en heller opprusta bakpotte med denne Kjøpt coilovers litt fra monteringa Før jeg justerte høyden Så desverre har jeg en ekkel stripe etter høyresiden Har bynt å fikse litt på dette, men siden jeg mangler plass å stå, så skal jeg sette bort hele jobben skade skade skade mellom dør og bakskjerm Slitasje Amatør rep Dette fant jeg under venstre baklykt.. det eneste som er av rust på bilen Støtfanger bak har gnisset litt der ja Bilen Skal komme med mere info etterhvert.. har bilder spredt rundt om.. Rydde litt i bildene (for bilder liker vi )
Superbeetle Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ser jo bra ut dette her:) Ble skikkelig fett med så mye senk i comb med motorsport felgene...
xnett Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Ser jo bra ut dette her:)Ble skikkelig fett med så mye senk i comb med motorsport felgene... Takker for det.. kommer mere info etterhvert.. er ikke så flink å skrive i forum.. men er etterhvert intressert i hint å råd osv.. Senkingen er fet den, men FOR lav desverre.. subber i på slitt asfalt Men det var bare en prøve.. må sikkert endre dekkprofil å slikt etterhvert
xnett Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Fant et bilde til da.. Dette bildet var tatt med den gamle senkinga på.. 60-40mm
xnett Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Noen som kan anbefale meg noen foringer? Best mulig foringer, til best mulig pris
xnett Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Fin bil med den riktige fargen Takk for det.. Mange sier jeg må bytte farge når jeg først skal opplakkere den.. Men jeg liker fargen, og vil beholde den.. Mye mye midre jobb også
xnett Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Ikke dårlig prosjekt detta da:) Ikke det store enda.. men vi får se etterhvert... Først skal jeg fikse bilen med lakk og litt styling. Understell og stereo... Så får vi se om det ikke blir motor og drivlinje til neste vinter Skal legge ut litt bilder av stereoen jeg har til nå
Mexos Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Fin bil med den riktige fargen Takk for det.. Mange sier jeg må bytte farge når jeg først skal opplakkere den.. Men jeg liker fargen, og vil beholde den.. Mye mye midre jobb også Ja er idioti å fjerne en så digg farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå