Dirty Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Setter du inn 318Is trenger du ikke godkjenne! ingen ser forsskjell! en komplett is maskin ligger alt fra 4 tusen il 10 tusen kr! med alt du trenger !
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 hmmm... 4-10000 for 40 hk høres jo ikke ut som noen dårlig pris da. men hva skjer HVIS bt skulle finne ut av det på noen måte. må den bare ha de nødvendige oppgraderingene eller blir jeg avskilta på flekken?
Ad|oS Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Mest sannsynlig hvis du blir stoppa i teknisk, å de faktisk klarer å finne ut at motoren ikke er helt som den vil konsekvensene bli at du må inn å vise bilen. Da samler du bare troppene igjen og bytter til orginalmotor for visningen... Dette er hvertfall det som "pleier" å skje
Dirty Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Mest sannsynlig hvis du blir stoppa i teknisk, å de faktisk klarer å finne ut at motoren ikke er helt som den vil konsekvensene bli at du må inn å vise bilen. Da samler du bare troppene igjen og bytter til orginalmotor for visningen...Dette er hvertfall det som "pleier" å skje Stemmer men er 99% at ingen på teknisk kontroll ser at det er en annen motor
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 men hvis jeg smeller da? og de finner ut av det. er jeg ikke fucked da, med tanke på forsikring og sånn?
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 Setter du inn 318Is trenger du ikke godkjenne! ingen ser forsskjell!en komplett is maskin ligger alt fra 4 tusen il 10 tusen kr! med alt du trenger ! men hvor mye må jeg ut med for de delene jeg trenger for å få den godkjent? vil helst ikke havne i klammeri med forsikrings beistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå