DanH Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Ja får prøve det. Men uten at jeg har bilen her, så betyr det at jeg må skru ned navigasjonen da? Den henger jo der som vist på bildet, og forklart inngående. Cd veksleren er montert stående nede og navien henger oppunder luken...
Gunnar Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Forstod ikke helt spørsmålet nå, men du trenger bare å putte det store SIM-kortet inn i enden på GSM-modulen. Skal neppe være nødvendig å skru på noe som helst. Syns dette var fælt vanskelig for noe som er så enkelt..
Bimmer_ Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Heisann. Har strevd litt med dette prosjektet en stund selv også, og har til slutt funnet ut av at kortet må i holderen i bagasjerommet. Telefonen fungerer nå helt fint i min bil. Eneste nå er at det lyser gult framme i dasjen (ved siden av telefonknappen), det indikeres også en liten trekant i displayet på selve telefonen. I og med at bilen er importert, fulgte det kun med tysk bruksanvisning på dette kjøttbeinet av en telefon. Har med mine relativt forglemte tysk-kunnskaper tydet at dette betyr noe som at telefonen befinner seg i et annet nettverk. Noen som har vært borti dette, eller vet hva det dreier seg om?
Testpiloten Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Er det noen av de glupe bimmer hodene her som kanskje vet hvordan man lagrer pin koden også? Litt pes å trykke pin koden hver gang man starter opp bilen.
Johnny Bravo Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Er det noen av de glupe bimmer hodene her som kanskje vet hvordan man lagrer pin koden også?Litt pes å trykke pin koden hver gang man starter opp bilen. kikk litt lenger baki tråden her.. du går inn på instillinger og skrur den av. Du må skrive inn pin-koden for å godkjenne. Da skal du se telefonen slår seg på hver gang du starter bilen
Testpiloten Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Ålraith ser det nå. Takker!
Gunnar Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Jeg fikk det ikke til på BMW GSMen, så jeg gjorde med en vanlig mobiltelefon. La også inn telefonboka via den. Har bare tysk bruksanvisning til BMW-telefonen. Deilig at den slår seg på uten å be om PIN hver gang man starter.
jolly Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 forglemte tysk-kunnskaper tydet at dette betyr noe som at telefonen befinner seg i et annet nettverk. Regner med du har norsk språk i telefonen.Hvis ikke så gjør du følgende : Trykk mute(pil opp)-meny(konvolutt)-2-6-M+ Bla med piltast til høyre , og blar du forbi så blar du tilbake med piltast til venstre. Når du har funnet språket du vil ha , så trykker du M+.Da aktiverer du ditt valg. Forlat menyen ved å trykke "legg på" tasten. Ta bort pin kode : Mute-meny-2-5. Da kommer det i displayet om den er aktivert eller ikke. (som regel er koden 1,2,3,4 eller 0,0,0,0 - eller den du har fra leverandør-mener å huske at du må taste pin koden for å deaktivere , men det finner du ut av. Manuelt nettvalg : Mute-Meny-1-3 . Da søker den etter de som er tilgjengelige , og du kan gjøre ditt valg. Du bør huske denne prosedyren hvis du skal utenlands, for da må du selvsagt endre. Automatisk nettvalg: tryll "legg på" knappen - M+. Pil venstre eller høyre til det du vil velge for telefonen. Avslutt med M+ Dette er det jeg har orka å teste ut på min telefon. Info har jeg via brukermanual , og det funket for meg. Håper det funker for dere også. NÅ legger jeg på røret i denne tråden ! Ha en strålende dag alle sammen !!!
Ron Jeremy Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Hm, kanskje jeg burde få orden på min tlf også her, vurderte å bytte ut hele dreitten med bare et armlene som har et oppbevaringslokk under, det får man aldri liksom nok av
Chevelle_68 Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Bilder av den omtalte boxen i en E-39 Touring 1997mod. Tok meg 30 sek og finne den
Gunnar Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Flink gutt! Der skal kortet inn med kontaktflatene på brikka opp.
DanH Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Chevelle_68: Fantastisk. Helt utrolig at jeg ikke har sett den. I mitt tilfelle må jeg nok ned med Navien, for den ligger i veien. Den er faktisk hos meg, skrudd opp rett fremfor denne leseren. Skal bli fint å komme seg hjem å fått sett skikkelig. Skal få. "sjefen" til å sjekke med en gang.
Gunnar Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hrm... telefonen har fungert flott helt siden jeg fikk putta SIM-kortet i leseren bak, men i går begynte den plutselig med "SIM karten prüfen". Har prøvd å ta kortet ut, og testa det i en vanlig mobiltelefon, og der var alt fint.. Noen tips?
Gunnar Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Fikk det til å funke igjen etter litt frem og tilbake. Sikkert bare dårlig kontakt siden jeg har superlimt SIM-kortet inn i det store kortet igjen etter jeg hadde det i en vanlig telefon.
DanH Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Fant omsider kortleser og har hatt min første samtale. Sånne er det å ha med "Dønakker" å gjøre. Så ikke leseren før lykt og lav åling ble brukt. Uansett, takker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå