aloebiz.net Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Du har vel også lagt den ut på finn.no / autodb.no også håper jeg? Litt større marked der enn bare her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Du har vel også lagt den ut på finn.no / autodb.no også håper jeg? Litt større marked der enn bare her Ja har hatt den der, var ingen respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Har også erfart at finn.no igjen er mye bedre enn autodb når det gjelder respons Viktig med bra bilder da! Og noen interiørbilder er flott (seff støvsugd og fritt for møkk og dritt) Personlig når jeg kikker på bil så er det fine bilder som skaper interesse for meg (altså grunnen til at jeg klikker meg inn på annonsen) og jeg ville hatt en høyere terskel for å ta kontakt for å kikke på en bil som ikke har bilder av interiøret. Noen tips å ta med på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg brukte nesten to månder på og få solgt min Den var lyseblå med m-tech. Den hhadde gått 220000 og jeg satt den til 95000. Multiratt og sportsstoler,men det tok jaggu tid fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Her er et eksempel på en annonse som gir meg vann i munnen! http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11862884 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Tror jeg må ta noen bedre bilder av bilen, samt innvendig og motor Har vell lagt ut nermere 25000kr i deler nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Tok meg 1 uke å få solgt min forrige bil Annonsen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 184&page=7 BTW jeg fant ikke din bil på finn.no når jeg søkte på bmw 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Brukte heller ikke mer en ca en uke på min: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1739786 Førstebildet er ekstremt viktig. Det som "trekker" til seg oppmerksomheten. Når jeg nå kikker etter bil har jeg jo en viss tanke om hva jeg vil ha, men et pent bilde får meg til å kikke på biler som egentlig ikke er like aktuelle på forhånd. Bør ha lyse bilder man kan se bilen godt på, og interiørbilde er veldig viktig. Og selvfølgelig, ta bilde av bilen med sommerfelger, selv om du kanskje egentlig ikke skal selge dem med bilen. Gjør så mye med utseende på de fleste biler (de som ikke har 17"-19" vinterfelger) Ser jeg en bil som egentlig er interessant, men alle bildene er veldig veldig mørke så man nesten ikke ser noe tenker jeg bare at det er en "useriøs" selger, og bryr meg ikke så mye mer om den. Også lurt å ta bilder av skader ol, samt masse detaljebilder som man kan sende interesserte kjøpere på henvendelse. Hva du skriver er også viktig. Sett opp annonsen "systematisk" og lett leselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg brukte nesten to månder på og få solgt min Den var lyseblå med m-tech. Den hhadde gått 220000 og jeg satt den til 95000. Multiratt og sportsstoler,men det tok jaggu tid fordet rune da. nå må du skaffe deg bmw igjen. du kan ikke kjøre rundt i en ford? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg brukte nesten to månder på og få solgt min Den var lyseblå med m-tech. Den hhadde gått 220000 og jeg satt den til 95000. Multiratt og sportsstoler,men det tok jaggu tid fordet Hahe artig, hadde faktisk tenkt til å ringe på denna, men vart litt for dyr for meg. Kjøpte heller e36 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Bump, fremdeles til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Link til annonsen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsholm Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Interiøret? Sportsseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaak Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 lite respons på min 320i e46 også.. tror folk har dårlig rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Link til annonsen din da? Har fjerna annonsen men kommer ny så snart jeg får tatt nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg