Gå til innhold

Selges : E46 -99 318i 123000.-


torbjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har også erfart at finn.no igjen er mye bedre enn autodb når det gjelder respons :)

Viktig med bra bilder da! Og noen interiørbilder er flott :) (seff støvsugd og fritt for møkk og dritt)

Personlig når jeg kikker på bil så er det fine bilder som skaper interesse for meg (altså grunnen til at jeg klikker meg inn på annonsen) og jeg ville hatt en høyere terskel for å ta kontakt for å kikke på en bil som ikke har bilder av interiøret.

Noen tips å ta med på veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte heller ikke mer en ca en uke på min:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1739786

Førstebildet er ekstremt viktig. Det som "trekker" til seg oppmerksomheten. Når jeg nå kikker etter bil har jeg jo en viss tanke om hva jeg vil ha, men et pent bilde får meg til å kikke på biler som egentlig ikke er like aktuelle på forhånd. Bør ha lyse bilder man kan se bilen godt på, og interiørbilde er veldig viktig. Og selvfølgelig, ta bilde av bilen med sommerfelger, selv om du kanskje egentlig ikke skal selge dem med bilen. Gjør så mye med utseende på de fleste biler (de som ikke har 17"-19" vinterfelger)

Ser jeg en bil som egentlig er interessant, men alle bildene er veldig veldig mørke så man nesten ikke ser noe tenker jeg bare at det er en "useriøs" selger, og bryr meg ikke så mye mer om den.

Også lurt å ta bilder av skader ol, samt masse detaljebilder som man kan sende interesserte kjøpere på henvendelse.

Hva du skriver er også viktig. Sett opp annonsen "systematisk" og lett leselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte nesten to månder på og få solgt min :roll: Den var lyseblå med m-tech. Den hhadde gått 220000 og jeg satt den til 95000. Multiratt og sportsstoler,men det tok jaggu tid fordet :?

a4atkoogzw5d28knwj50.jpg

rune da. nå må du skaffe deg bmw igjen. du kan ikke kjøre rundt i en ford? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte nesten to månder på og få solgt min :roll: Den var lyseblå med m-tech. Den hhadde gått 220000 og jeg satt den til 95000. Multiratt og sportsstoler,men det tok jaggu tid fordet :?

a4atkoogzw5d28knwj50.jpg

Hahe artig, hadde faktisk tenkt til å ringe på denna, men vart litt for dyr for meg. Kjøpte heller e36 320 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...