Jushe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Heisann! Byttet nylig dempere, og fjører, bestilt fra GS Bildeler på bilen min. bilen er en E34 535. Når jeg hadde montert dette igjen skulle jeg bare ta en kjapp kjøretur for og sjekke alt, og hører at det er en klakke lyd fremme i bilen for hver gang jeg treffer en hump eller dump! Noen som har erfaring med hva dette er? og hva jeg burde se etter først? MVH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er nok andre her som har mer greie på det enn meg men.. Jeg tenkte på en stag, som jeg ikke husker hva heter. Veldig enkel å bytte da, sitter vertikalt ved hjulet.. Jeg bytta den pga knepping, men kan sikkert være mange ting som gjør utslag nå som bilen er senka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Heisann! Byttet nylig dempere, og fjører, bestilt fra GS Bildeler på bilen min. bilen er en E34 535. Når jeg hadde montert dette igjen skulle jeg bare ta en kjapp kjøretur for og sjekke alt, og hører at det er en klakke lyd fremme i bilen for hver gang jeg treffer en hump eller dump! Noen som har erfaring med hva dette er? og hva jeg burde se etter først? MVH. sikker på du har strammet godt nok på tårnlagera? så det ligger helt nedtil:) vist ikke kan jo du sjekke om du har slark i bærekule osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 har faktisk akkuratt samme problem som deg. kjøpte ett sett på gs på tilbud. sjekka alt, finner ikke noe galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå