Torra tuning Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har gått igjennom basic tuning på min 320i, chip, powerfilter, og droppa cat, 2,5" hele veien. Regner med 170hk med det jeg har nå. Men lurer på andre måter å få motoren til å yte mer for lite penger. Tips? Takk på forhånd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 kammer, grenrør, individuelle gasspjeld eller portet gasspjeld, Over drive pulleys.. chip til disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Big bore Throttle kit fra Alpina527 koster 120£ tror jeg viss du leverer tilbake det gammle gasspjeldet, var det han skulle ha for å ta min 520, har allerede gjort det på min 523 og merket forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 jeg betalte 150pund for og ikke levere tilbake den gamle.. Sparer på det egentlig. gasspjeld til overs og ingen ekstra frakt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå