TB328i Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 seriøs figgur http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 2Vlz150239 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 hmm.. lurer på om man får med den girkula jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Nydelige pedaler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bilen var ikke stygg akkurat, men var noen småting som så ganske skeptiske ut Men finest i østfold? Den tviler jeg litt på du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Gjerrig varn oxo, satte prisen til 6500 når ham mener 65000, får og spare noen hundrelapper. til den prisen burde jo kebab sjappa hans fulgt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Etter å ha sett denne bilen lever jeg i trua på at det ikke er mange fine biler i østfold hehe Var jo rett å slett stygg, hvertfall innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Etter å ha sett denne bilen lever jeg i trua på at det ikke er mange fine biler i østfold hehe Var jo rett å slett stygg, hvertfall innvendig! WHAAAAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Han mener nok indre østfold, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 "helt spesial bmw e34" ? javel synes utstyrslista hans var litt optimistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 annonsen slettet:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 utvendig var bilen grei, litt mye chrome etter min smak... men pedalene, girkula, handsfree opplegget, to forskjellige subbere i to kasser og prisen. spurte han om han visste hvor landet lå, så sa han at hvis min var finere skulle jeg få hans gratis skulle foresten vente til han fikk 85000 for den haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Kunne godt gitt 85000 for den, i bath el lire da vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå