Gå til innhold

1 sett orginale M5 felg selges. + ett sett 18" IKKE PE

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

1500 med forskuddsbetaling idag (via nettbank) og hentes den 20 :D

Hehe.

Fristende det kanskje, men binder meg ikke til noe før du eventuelt kommer.

Men som sagt lenger opp.

Har den med høyest bud begynt turen for og titte/kjøpe, så står jeg ved det budet.

Du leder for og si det på den måten. :)

Legger også til sånn generellt at jeg ikke er redd for og "brenne" inne med felgene og vet at verdien på disse felgene har en verdi på opp mot 10 lapper når dem er komplette og tilnærmet strøkne.

Så disse har så langt en MEGET pen pris.

Vet at dette er en ok :D pris, men er også ofte i Tyskland så blir de veldig mye dyrere tar jeg med noen hjem derifra ved en passende anledning. Hadde du bodd litt nærmere hadde jeg klart å hente dem raskt men det går ikke nå desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan hente dem på fredagen:) har dratt hjemmefra nå og er på vei..følger jeg fartsgrensene og med ett par pauser så regner jeg med å være der rundt 18-19tiden på fredag..

Den er god.

Sender deg tlf.nr. på pm jeg, så får du sende en mld sånn ca 30 min før du er fremme slik at jeg er der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de felgene er kantkjørte og ett par bulker i ett par felger right?ingen sprekker og slikt?skal sende dem til sandblåsing og lakking uansett så går bra med ripene..litt verre med sprekker..hehe..

Ingen sprekker nei.

Og ingen psyko bulker. :D

Men kantkjøringene har nå fremskaffet litt mer enn bare riper da, men det ante deg vil jeg tro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...