wicky124 Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 er jo på vei jo;p ringer deg litt utpå dagen imora så avtaler vi:) skulle jeg kjøre retning sverige/halden?eller retning larvik/skien?
Ballder Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Larvik/Skien. Sikt mot Torp flyplass som kommer etter Tønsberg.
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 På vei i et døgn? Fra Oslo? Byr over ham jeg, hvis han ikke har henta enda.
Ballder Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 På vei i et døgn? Fra Oslo?Byr over ham jeg, hvis han ikke har henta enda. Kanskje wicky124 trenger girkasse også. Dem er ikke hentet nei, men en avtale er en avtale vettu. Felgene er reservert frem til midnatt i morgen.
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 godt å vite at du holder dem av:) drar rundt 13tiden imorgen..blir nok rundt da jeg står opp:) ringer deg iallefall før jeg drar slik jeg sa på sms:) me sjåast!
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 og ja trenger faktisk en kasse..men troooor jeg skal vente til den jeg har nå ryker helt...ehehehehe
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 På vei i et døgn? Fra Oslo?Byr over ham jeg, hvis han ikke har henta enda. har tross alt en BMW SJUUUUSERIE...må jo holde cruise fart
Ballder Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 godt å vite at du holder dem av:) drar rundt 13tiden imorgen..blir nok rundt da jeg står opp:) ringer deg iallefall før jeg drar slik jeg sa på sms:) me sjåast! Har en lei tendens til og holde ord uansett om jeg taper på det gett. Ord er ord. Jepp. Me sjåast i måro.
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 godt å vite at du holder dem av:) drar rundt 13tiden imorgen..blir nok rundt da jeg står opp:) ringer deg iallefall før jeg drar slik jeg sa på sms:) me sjåast! Har en lei tendens til og holde ord uansett om jeg taper på det gett. Ord er ord. Jepp. Me sjåast i måro. ME LØØØØØW UUUUUU
Ballder Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 godt å vite at du holder dem av:) drar rundt 13tiden imorgen..blir nok rundt da jeg står opp:) ringer deg iallefall før jeg drar slik jeg sa på sms:) me sjåast! Har en lei tendens til og holde ord uansett om jeg taper på det gett. Ord er ord. Jepp. Me sjåast i måro. ME LØØØØØW UUUUUU
Ballder Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Takk for handelen og en lang fin prat wicky124. Da er alt av felger borte.
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Takk for handelen og en lang fin prat wicky124.Da er alt av felger borte. Jo takk det samme du:) pen bimmer du hadde!selv om jeg selvfølgelig kjører fra deg uansett Og felga var finere enn du sa tror jeg skal droppe sandblåsing og lakkering av dem og bare bruke dem:)
Ballder Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Takk for handelen og en lang fin prat wicky124.Da er alt av felger borte. Jo takk det samme du:) pen bimmer du hadde!selv om jeg selvfølgelig kjører fra deg uansett Jaja.. Og felga var finere enn du sa tror jeg skal droppe sandblåsing og lakkering av dem og bare bruke dem:) Ja, dem var egentlig ikke så ille og se på. Sleng ut noen bilder av bilen (staselig fin 7'r det der) når felgene har kommet på da. Spent på hur dem ser ut på bil. Har jo aldri brukt dem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå