conan Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Kjøpte denne her om dagen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kjøpte du den på Diecast.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Gratla med pen bil! Jeg har aldri vært noe fan av amerikanske biler, men denne var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kjøpte du den på Diecast.no? Nope, ble kjøpt på toys are us Kosta ikke mere en 159,. Skulle ønske den var i full size ja, for den er rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Grættis med "nybil" fikk du en 318 med på kjøpet?? Og du som er sa glad i det karos. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Grættis med "nybil" fikk du en 318 med på kjøpet?? Og du som er sa glad i det karos. hehe Takker. Hehe, nesten.. Fikk den så billig så jeg kunne ikke si nei. Satser på å selge den ganske fort, bare bytte vannpumpa først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du har en bil som mange drømmer om. Den svei vel litt på lommeboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Igrunn ikke. Er ikke så dyr som mange tror. Er jo litt gøy og da, at folk tror den koster en formue. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Den hvite der koster nok en lite formue.. så ut som en liten Shelby mustang d gitt... Sikle Grattis med rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Shelby koster jo en formue i statene i tillegg. Er jo snakk om priser i nybil-klassen Men Mustang 67-68 karosseriet var ikke så dyrt som jeg trodde. I allefall ikke HT utgaven. Må jo såklart opp i pris med FB eller cab, men det sier seg jo selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå