BMWtotti Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 En kompis av meg har en 318i hvor han hevder at bilen ikke drar lenger enn til ca 4000, hvor turtallsperra slår inn. Noen som har peiling på hva feilen kan være... ...for her må det jo være noe feil...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Spørs hvilken 318 det er snakk om? Ville begynt å sjekke tenningsdeler, målt induktive givere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdBMW Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 bilen er en 318i 94'mod E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Her kan det være mye rart! Gåen kam, feil i innsuget, veivakselsensor, feil med tenning... Hadde det samme problemet rundt 5000 omdr. på min bil rett etter at jeg hadde fått den, men drar nå fint til den skikkelige sperra på 6000, selv om den av og til henger litt før det på 3 og 4 gir Jeg venta til den var varm og pressa og pressa og etter hvert ble den bedreXD Ville nok uansett anbefalt kompisen din å gå til et verksted, og tatt en diagnosetest. Dette er ikke så dyrt, de finner forhåpentligvis feilen fort og fint, og en kan jo så selv avgjøre om en gidder bruke ressurser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Luftmassemåleren? skjedde med meg en gang etter jeg hadde vert i motoren å rotet å glemt å plugge i LMM, da slo sperra inn på 4000-4500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 jeg hadde samme problem med da ved 5000 rpm, gikk ikke lengre uansett, dette fiksa jeg lett ved å nullstille feilkodene på bilen, var vist nødmodus som hadde slått inn og da sperrer den tidligere enn normalt, prøv det ! min funker som pokker nå hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Katalysatoren kan også gjøre en bil utrolig dau... Men da hører man det somregel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg hadde samme problem! kutta alt for tidlig!! Da var det en giver på innsuget..kosta 900,- (det var til 7 serien min..) så kanskje noe billigere på 3 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå