Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Lurer på om dette er en god unnskyldning for å sette i 2,5l og manuell kasse..
verticalescape Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Har samme problemer på min å, kommer periodisk, og aldri når motoren er varm, eller det er varmt i været...
Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Min er sånn varmt som kaldt i både luft og motorkjølevann. Ligger på ca. 1,5l mila nå ved økonomisk kjøring, hehe
efjeldse Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 hiver meg på med et par spørsmål siden innsugsbelgen var nevnt her Hva koster det for en ny sånn en? og er det andre lignende deler det er greit å bestille samtidig? tenker på gummislanger o.l som blir dårlig med tiden...
hare4 Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Har en 318i, med akuratt samme problem, merker det på lavt turtall at den fusker, men hvis jeg gir på litt mere så stopper det, bilen har stoppet hvis det er veldig kaldt, Byttet alt av tenningsdeler og lamd. Finner ikke feilen Den tikker også, lurer på om det kan være Lmm, dysene eller ventilene??
Bimmerlars Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Filma en video istad, så kan dere få høre http://s17.photobucket.com/albums/b76/B ... V00005.flv
hare4 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Det mest ekstreme når det gjelder fusking jeg har sett, min er langt fra så ille, stabil på tomgang men fusker når jeg kjører på lavt turtall...
Bimmerlars Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 Ja, det er ganske ekstrem fusk her Noen som har noen tips?
verticalescape Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 hiver meg på med et par spørsmål siden innsugsbelgen var nevnt her Hva koster det for en ny sånn en? og er det andre lignende deler det er greit å bestille samtidig? tenker på gummislanger o.l som blir dårlig med tiden... Innsugsbelgen koster ett par hundrelapper. Hvis du mistenker at div. slanger er dårlig, kjenn på de om de er harde, da kan de like greit byttes
Bimmerlars Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 Da har jeg hatt ut og rensa tomgangsregulator og alle slanger som har med den å gjøre for gammal oljeslagg og dritt. Hjalp ikke. Skifter LMM i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå