Gå til innhold

NYE felger anyone?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Helt nye og ubrukte 19" Felger til Bmw E34, E46, E34, E39 ++++

Han nevner E34 to ganger her ser jeg... Dessuten er jo dette et innpress som passer på E46 og E36. Det må spacere til for å få disse til å passe på en 5-serie.

Hmm ok:/ mye styr for og få de til å passe på min 5-serie da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye valsing for å få disse til å passe på e36 tror dere? :P

ikke mye, men noe. problemet er at bilen må være nesten helt stiv ellers vil det subbe uansett. kommer litt an på hvilke dekk som sitter på da, men jeg ville ikke hatt større enn 18 på e36 uansett så lenge bilen skal brukes til hverdags. dessuten ser det bare dumt ut med svære felger og små bremser, men det er nå min mening da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler alle har disse felgene jeg. Men, er på leting etter fete 19" og trenger å kvitte meg med et sett 18" :-k

Er jo meget fine felger så jeg skjønner egentlig at det er mange som har dem... :) Og de tar seg MEGET BRA ut på e46 i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opt: ja, du har ett poeng. Har bare lyst på skikkelig brede hjul bak til sommeren, synes det er litt pinglete med 225... Men blir vel til at jeg må ned en dimmensjon til 17" og opp noen hakk på bredden på felgen :)

Husker ikke hva originalinnpresset på E39 er jeg, men er det ikke rundt 20 da? Så det er jo bare å gå til anskaffelse av spacere som endrer innpresset til noe som passer bedre til en 5er.

Det er ikke bare rundt 20, det er akkurat 20 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opt: ja, du har ett poeng. Har bare lyst på skikkelig brede hjul bak til sommeren, synes det er litt pinglete med 225... Men blir vel til at jeg må ned en dimmensjon til 17" og opp noen hakk på bredden på felgen :)

245/40-17 er en bra dimensjon det.

holder i massevis så lenge det ikke er ettermontert en grov snurre :D

vel å merke med europeisk bredde på dekka. noen asiatiske dekk i 265 er ikke bredere enn europeiske 245 :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...