PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 huff, hadde jeg hatt 10 000 hadde jeg skåret av en arm for å skaffe di siste 3000... Siden jeg ikke har 10 000 eller en arm å avse pr dags dato får jeg vel bare gi det glade budskap videre... http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Mye valsing for å få disse til å passe på e36 tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Stemmer sett dem før dem er grise råe da! Ser veldig pent ut på mange bmw typer di felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Rått! Hadde gjort seg på min e39 ja.. Men hva koster de om man bestiller de fra en eller annen netshop ? Har desverre ikke 13 000 akkurat nå :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Helt nye og ubrukte 19" Felger til Bmw E34, E46, E34, E39 ++++ Han nevner E34 to ganger her ser jeg... Dessuten er jo dette et innpress som passer på E46 og E36. Det må spacere til for å få disse til å passe på en 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Helt nye og ubrukte 19" Felger til Bmw E34, E46, E34, E39 ++++ Han nevner E34 to ganger her ser jeg... Dessuten er jo dette et innpress som passer på E46 og E36. Det må spacere til for å få disse til å passe på en 5-serie. Hmm ok:/ mye styr for og få de til å passe på min 5-serie da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Føler alle har disse felgene jeg. Men, er på leting etter fete 19" og trenger å kvitte meg med et sett 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Husker ikke hva originalinnpresset på E39 er jeg, men er det ikke rundt 20 da? Så det er jo bare å gå til anskaffelse av spacere som endrer innpresset til noe som passer bedre til en 5er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Føler alle har disse felgene jeg. Men, er på leting etter fete 19" og trenger å kvitte meg med et sett 18" Hadde vært knall på din disse her. Sett vinterdekk på 18-tommerene, og gled deg til å kline på disse til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Mye valsing for å få disse til å passe på e36 tror dere? ikke mye, men noe. problemet er at bilen må være nesten helt stiv ellers vil det subbe uansett. kommer litt an på hvilke dekk som sitter på da, men jeg ville ikke hatt større enn 18 på e36 uansett så lenge bilen skal brukes til hverdags. dessuten ser det bare dumt ut med svære felger og små bremser, men det er nå min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Føler alle har disse felgene jeg. Men, er på leting etter fete 19" og trenger å kvitte meg med et sett 18" Er jo meget fine felger så jeg skjønner egentlig at det er mange som har dem... Og de tar seg MEGET BRA ut på e46 i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 opt: ja, du har ett poeng. Har bare lyst på skikkelig brede hjul bak til sommeren, synes det er litt pinglete med 225... Men blir vel til at jeg må ned en dimmensjon til 17" og opp noen hakk på bredden på felgen Husker ikke hva originalinnpresset på E39 er jeg, men er det ikke rundt 20 da? Så det er jo bare å gå til anskaffelse av spacere som endrer innpresset til noe som passer bedre til en 5er. Det er ikke bare rundt 20, det er akkurat 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 opt: ja, du har ett poeng. Har bare lyst på skikkelig brede hjul bak til sommeren, synes det er litt pinglete med 225... Men blir vel til at jeg må ned en dimmensjon til 17" og opp noen hakk på bredden på felgen 245/40-17 er en bra dimensjon det. holder i massevis så lenge det ikke er ettermontert en grov snurre vel å merke med europeisk bredde på dekka. noen asiatiske dekk i 265 er ikke bredere enn europeiske 245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hva er disse felgene koster nye da? Er vel garantert kopifelg, veier nok en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 akkuratt dei felgane de eg skal ha, men hadde egentlig ikke tenkt og handle før til våren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå