E.H.D Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Det bilde fra GS bildeler viser bare en Kercher lippe. Bilen som er tilsalgs har Kercher sin front der du bytter hele fronten.
BalleKnalle Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..?Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser.. og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre To til hadde jeg også klart meg med..? Fronten er fra Kerscher, ikke "bare" M som du sier. hmm.. litt vanskelig å se.. men da må han ha modifistert fronten litt, for Kerscher har en "linje" mellom tåkelysene.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33502.jpg Men hvis du sier det er det så... Edit: så ikke på bilde 4 men synes at den fortsatt ikke ligner.. Kerscher
RoaldJ Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 av en eller annen merkelig grunn ble fronten på den bilen på linken trådstarter viste helt feil med reg.skiltet montert så høyt.. hadde han senket skiltet et cm eller 2 tror jeg det hadde blitt bedre faktisk.. ...ikke akoratt meget fin da.. men helt grei.
Boddiz Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Det beste hadde vel vært uten skilt! Desverre så er det slik at skilta ofte står "i veien" på mange biler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå