SiggenK Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Smakfullt stylet! Får vann i kjeften av mindre ;p (Det skal sies at jeg fant denne annonsen tilfeldigvis på autodb.no, og ikke har kjennskap til hverken eier eller bil.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Fin front, men helt jævlig hekk... Å putte på doble acs utblås på en sånn bil er faktisk provoserende. Jeg får brekninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 You made me cream my pants... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Den så lekker ut me want Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Lekker! Men hekken da, huff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Helt rååå å se på! Sikkert nydelig å kjøre med å tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Altfor små hjul da! Ble ingen flott helhet i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 tror jeg hadde likt den bedre standard, med de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Skuffa! I mine øyne er ikke dette en sinnsykt fin e90. Selve frontfangeren er aggresiv og fin, men det er alt. For små felger (19" eller 20" gjelder på e90), trenger senking, ikke fint med øyelokk på e90, nyrene må enten være sorte eller krom, trenger blackline baklys, trenger solfilm, trenger annen hekk som står i still med fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..? Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser.. og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre To til hadde jeg også klart meg med..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Altfor små hjul ja...må minst ha 18" på de der.. Og bytt de fæle baklyktene! Tøff front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Tøff bil, men ingen helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..?Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser.. og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre To til hadde jeg også klart meg med..? Fronten er fra Kerscher, ikke "bare" M som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 RÅ BIL dette, Men helt enig med det som er blitt nevnt tidligere - STØRRE HJUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..?Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser.. og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre To til hadde jeg også klart meg med..? Fronten er fra Kerscher, ikke "bare" M som du sier. hmm.. litt vanskelig å se.. men da må han ha modifistert fronten litt, for Kerscher har en "linje" mellom tåkelysene.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33502.jpg Men hvis du sier det er det så... Edit: så ikke på bilde 4 men synes at den fortsatt ikke ligner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå