Gå til innhold

Meget fin E90!

SiggenK
 Share

Anbefalte innlegg

Skuffa!

I mine øyne er ikke dette en sinnsykt fin e90. Selve frontfangeren er aggresiv og fin, men det er alt.

For små felger (19" eller 20" gjelder på e90), trenger senking, ikke fint med øyelokk på e90, nyrene må enten være sorte eller krom, trenger blackline baklys, trenger solfilm, trenger annen hekk som står i still med fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..?

Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser..

og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre ;) To til hadde jeg også klart meg med..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten var rå den, men er ikke det "bare" en M-tech front med en plate/leppe under..?

Er enig med E.H.D at den trenger senk og litt større felger.. ihvertfall forran.. bak ser den jo bra ut, i fra det jeg ser..

og en ting til.. gjerne dobbelt så mange sylindre ;) To til hadde jeg også klart meg med..? :)

Fronten er fra Kerscher, ikke "bare" M som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er fra Kerscher, ikke "bare" M som du sier.

hmm.. litt vanskelig å se.. men da må han ha modifistert fronten litt, for Kerscher har en "linje" mellom tåkelysene..

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33502.jpg

Men hvis du sier det er det så... :wink:

Edit: så ikke på bilde 4 :oops:

men synes at den fortsatt ikke ligner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...