Tyskerblekk Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Hei, har nå nylig kjøpt meg en bmw e46, også skal jeg ta av hengerfestet, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg tar av bakfangeren! Kan noen skrive en liten how to om hvordan jeg monterer av bakfangeren? Og eventuelt tegne litt på dette bildet? Også¨skal jeg ta av 318i merket, hva slags middel burde jeg bruke får å få av alt limet uten å skade lakken ? Takk!
en325ic Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 løsne innersjermen i bakkant h/v side. ta vekk trekket i koferten (dørken) 3 skruer som du løsner fra koferten pr side! er vel fast i deksel under biln også mener ejg å huske! sa er d bare å trkke fangern bak . håper dete hjelper deg
Tyskerblekk Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 tusen takk okei, får når jeg så under så det ut som om den var festa med noen torx som var så og si umulig å komme til, men da stemmer sikkert ikke dette skal bli deilig å få av hengerfestet helt
tams Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 det er bra, hengerfeste, takgrind/skiboks hører ikke til på bmw.. (kanskje bortsett fra noen stv'er.
Haug530D Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 det er bra, hengerfeste, takgrind/skiboks hører ikke til på bmw.. (kanskje bortsett fra noen stv'er. dette er jeg helt enig i, skal du ha dette så kjøper du Passat og ikke Bmw, jeg er heller ikke så fan av Stv, har 2 unger en gutt på 5 år og en datter på 4 mnd, trenger ikke stasjonsvogn for det, til neste sommer når vi skal på ferie så sitter hu i tralle alikevel så da tar ikke det så mye plass, det som tar plass er samboerens klær . Kjørte med takstativ på 520'n i sommer, følte meg helt teit.
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 det er bra, hengerfeste, takgrind/skiboks hører ikke til på bmw.. (kanskje bortsett fra noen stv'er. dette er jeg helt enig i, skal du ha dette så kjøper du Passat og ikke Bmw, jeg er heller ikke så fan av Stv, har 2 unger en gutt på 5 år og en datter på 4 mnd, trenger ikke stasjonsvogn for det, til neste sommer når vi skal på ferie så sitter hu i tralle alikevel så da tar ikke det så mye plass, det som tar plass er samboerens klær . Kjørte med takstativ på 520'n i sommer, følte meg helt teit. He he tenkte det samme som deg før, men har du noen gang hatt/prøvd touring med familie? Kansje vi kan gjøre en handel? he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå