kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 oj oj oj.... jeg klarte det... obs obs.... bilen er ikke helt ferdig montert enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 etter en liten innsats i kveld legger jeg ut 2 bilder til.... fått trekt kassene... skal få lyd på det i morgen... det blir bra... skal hente skilt i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Se her ja, blir jo en flott bil dette her! Er den godkjent med 3,5literen? Har du bilde av motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 så bra ut det som du har gjort med anlegget i hvertfall. Godt å se at det finnes andre bmw fanatikere på sotra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 ser jo bra ut det der da . lett å selge vil eg tro. kor mye skal du ha for å lage sånne kasser baki bilen min? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Se her ja, blir jo en flott bil dette her! Er den godkjent med 3,5literen? Har du bilde av motor? det er den desverre ikke... skal ta bilder av motor i morgen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 så bra ut det som du har gjort med anlegget i hvertfall.Godt å se at det finnes andre bmw fanatikere på sotra! det med anlegget hvertfall..? så resten så fælt ut da..? finnes bare en bil... og det er BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 ser jo bra ut det der da . lett å selge vil eg tro. kor mye skal du ha for å lage sånne kasser baki bilen min? hehe hei hei du.... hmm... spørs om du skal ha med elementer eller uten og hvilken dim på suber og sånn.... men det koster noen kroner, tar veldig mye tid... desverre... og går en del glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 ser jo bra ut det der da . lett å selge vil eg tro. kor mye skal du ha for å lage sånne kasser baki bilen min? hehe hei hei du.... hmm... spørs om du skal ha med elementer eller uten og hvilken dim på suber og sånn.... men det koster noen kroner, tar veldig mye tid... desverre... og går en del glassfiber nei uten element det har eg selv. ja vet det koster men har glasfiber å alt det der tror eg men eg får bare ikkje til å lage hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 hehe... okey.... kan se på det.. du kan jo komme ut her en dag så kan jeg lære deg det... er ikke vanskelig i det hele tatt... regner med du er litt nevenyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 hehe ja bygger jo hus så bør værtfall var det hehe. ja får se hadde vært kjekt å lært det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 jeg vil å lære... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 worms: du ser nå hva du finner ut av... kan selvfølgelig støpe for deg også... men gidder ikke vist det er biltema duk du har, da kan du heller få kjøpe skikkelig hos meg... biltema sin duk er forjævli å jobbe med... Wicky124 : du vil lære ja... får ta deg en leirskole over fjellet da.. så kan vi få lært deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 oki høres bra ut skal se hva ruller eg har. korleis ser eg om det er biltema duk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 duken fra tema er drit tynn og jævli stiv.... jeg bruker ikke ruller... bruker bare pensler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg