Gå til innhold

Bmw kjennere i Rogaland/ Vest- Agder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis du er på utkikke etter autorisert BMW verksted så er det en på Bryne (husker ikke navnet, men hadde bryne i navnet) som er autorisert og flinke. De er halve prisen av Bavaria og...

Autoservice Bryne, eller nå: Bavaria Autoservice Bryne. Bavaria eier nå cirka 50%, så jeg tviler på at prisene er så mye bedre nå lengre.. Disse er spesielt gode på karosseri og lakk..

Utenom at de har en fargeblind lakkerer. (husker hvordan E61 schnitzeren din så ut)
Skrevet
Hvis du er på utkikke etter autorisert BMW verksted så er det en på Bryne (husker ikke navnet, men hadde bryne i navnet) som er autorisert og flinke. De er halve prisen av Bavaria og...

Autoservice Bryne, eller nå: Bavaria Autoservice Bryne. Bavaria eier nå cirka 50%, så jeg tviler på at prisene er så mye bedre nå lengre.. Disse er spesielt gode på karosseri og lakk..

Utenom at de har en fargeblind lakkerer. (husker hvordan E61 schnitzeren din så ut)

Å f...! Der sier du noe ja. Men de gjorde jobben på nytt og det ble ganske bra :roll: Ville ikke henge de ut siden jeg nok må inn og ta den ene døra og kanalen snart. Men kan true de med at hvis jeg ikke får god pris så legger jeg ut Schnitzer-historien her :lol:

Skrevet

Nå må vi ikke glemme Palle hos Rogaland Bilverksted! Utrolig dyktig fyr.

Har kun brukt Rogaland Bilverksted på 5-ern min, og er kjempefornøyd med servicen!

Er en Martin der (Sørlending) som også er veldig dyktig, eier bl.a en 8-er selv :)

Skrevet
Skands1: Så det var med andre ord tomme ord du kom med først da? Var ikke det litt teit?

Neida, poenget var at Bavaria Autoservice opprinnelig var et rent karosseri- og lakkeringsverksted. Nå har de også alt av mekanisk i tillegg. De har gjort karosseri og lakk for Bavaria i en del år før Bavaria kjøpte halvparten av firmaet så de vet hva de holder på med.

Jeg hadde en E61 AC Schnitzer der hvor det ble fargeforskjell, men de gjorde jobben på nytt uten diskusjon så "saken" er ikke mer dramatisk enn det. Har gjort flere jobber der utenom det som har vært veldig bra..

Skrevet
Jeg hadde en E61 AC Schnitzer der hvor det ble fargeforskjell, men de gjorde jobben på nytt uten diskusjon så "saken" er ikke mer dramatisk enn det. Har gjort flere jobber der utenom det som har vært veldig bra..

Min innstilling til slikt er at alle kan (og vil) gjøre feil, men at det er måten det rettes opp igjen på som betyr noe. Syns det høres ut som et mønstereksempel på hvordan man skal gjøre noe slikt for å beholde kundene sine.

(Jeg har forøvrig ingenting med firmaet å gjøre)

• 6 years later...
Skrevet

Kan anbefale Øyvind Moe som holder til på Nylund Bilelektrisk ved Hillevågsveien. Dyktig og trivelig mann som vet hva han holder på med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...