en325ic Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 heisan jeg sitter å tenker på å plukke ned girkassen å løsne cluth/svinghjul får å skifte simmering i bakkant av veiva. er ikke store lekasjen der, men siden jeg har bytta i forkant å alle pakningene på oljefilter huset så er d bare den olje svettinga jeg har igjen. er ikke d at d tar så lang tid, men d e mota d står i her... tenkte ikke på d i sommer når clutchen gikk gaiken.. "skryte litt" motor gått 280000 km bruker ikke kjølevann eller olje og ikke en eneste lekasje fårutenom simmering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 ikke noe og tenke på, bare gjøre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har du garasje? ja så kjør i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 smell på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 barre og sette i gang. kjør i vei og bli ferdig med det. er jo en kurant jobb det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå