Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SSA Turbo

6.0 PSI INTERNALLY GATED TURBO • FORD SPRINGVALVE ACTUATOR • HYBRID T3/T4 • T04E TURBOCHARGER • STAGE III WHEEL

.50 A/R COLD

.63 3" SUPER VBAND OUTLET

a.. 3" INLET DIAMETER

b.. 2" OUTLET

.57 COMPRESSOR WHEEL TRIM

.60 A/R COMPRESSOR

.63 A/R TURBINE

57 TRIM

Etter hva folk som har peiling på slikt skal denne yte rundt 350hk.

Turboen har adri vært brukt eller montert.

13102007060.jpg

13102007061.jpg

13102007062.jpg

13102007063.jpg

Selges Høystbydende over 2000kr + frakt. (frakt maks 200kr innenlands)

Skrevet

Når eksakt ble denne turboen kjøpt fra SSA? Må bare vite om det er gamle eller nye typen de har/hadde.

Skrevet

Syntes den liknet den du får på a-dekk no veldig jeg, for det er en sånn jeg har montert på min 8) . Er det forresten noen som veit hvor den andre nippelen på klokka der skal kobles? Enen går jo til en kobling på sugesia :?: ..

Turbokitt004.jpg

Skrevet

Vel, Noen som vet hvor tidlig denne vil lade på M50b25? Er mulig veldig intressert selv ja.. skal ikke lade mer enn 0.5 så en liten turbo som lader tidligere er å foretrekke.. :wink:

Skrevet

har helt likens turbo,2000 hvar jo ganske lite forlangt for denne uten å være brukt i det hele tatt? trodde den kosta 5-6000 splitter ny? eller tar jeg feil?

Skrevet
har helt likens turbo,2000 hvar jo ganske lite forlangt for denne uten å være brukt i det hele tatt? trodde den kosta 5-6000 splitter ny? eller tar jeg feil?

Syns den ser brukt ut på bildene jeg.. Olje osv..

Skrevet

Syns den ser brukt ut på bildene jeg.. Olje osv..

Hmm, ville trodd det hadde vist litt mer viss denne hadde vært brukt ja, litt mer dritt inni skovlen å sånn...

Skrevet

Denne har aldri vært brukt, såvidt jeg vet brukes det vel litt olje i lager.

Ser du på festeordninger, flenser osv så finnes det ikke noen form for rip eller tegn på at denne har vært brukt.

Selger den ikke under 2000kr +frakt, er et minimum, eller kan den bare ligge til jeg evt får bruk for den selv.

Turboen er værdt mere, tviler på man kommer over bedre tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...