AlXz Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hei! Som topic sier har jeg tenkt å bygge en pc inn i bilen... Men det jeg lurer på er om noen har forslag til skjerm..?? Tenkte å ha en touchscreen som er større enn 7" tror jeg... Det beste er kanskje en skjerm som kan sjules der cd-spilleren sitter elns. Noen som har fprslag her?? Bør ikke være alt for dyrt heller... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 til å begynne med må du nesten si hva bil det er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er en tråd her inne på en som har ordnet. Er begrenset hvor stor skjerm du får hvis du vil at den skal skule seg i CD spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 På E36 passer 7"er skjerm mer eller mindre rett inn i de to nederste slottene hvis man pirker ut kjørecomputer/oppbevaringsrom foran gearspaken. Slenger ut et litt dårlig bilde fra ex-325'en min (man ser gearspaken forran skjermen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Glemte det.. Det er en E36. Men vil helst ikke ha skjermen så lavt nede bak girspaken der.. Det beste hadde nok vært å skjule der cd-spiller sitter.., eller om det hadde vært mulig å feste den foran lufte-greia over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 www.datakjeden.no de har lilleputt skjermer med toutch. ellers så har du www.carputer.no Holder på med det samme bare uten toutch skjerm. foreløpig har jeg monter XBOX360 i bilen. Men tror nok det kommer en PC om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 har en sånn skjerm tilsalgs..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 På E36 passer 7"er skjerm mer eller mindre rett inn i de to nederste slottene hvis man pirker ut kjørecomputer/oppbevaringsrom foran gearspaken. Slenger ut et litt dårlig bilde fra ex-325'en min (man ser gearspaken forran skjermen). har ikke en proskjekt tråd/side som viser hvordan du satt sammen systemet ditt eller noe sånt? hardware, software u name it driver å tenker på et sånt oppsett selv, men har ikke peiling på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå